Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

با ۱۰ میلیون تومان پژو پارس بخرید!

از تاریخ ۲۱ تیر ماه گروه صنعتی ایران خودرو، آدرس وب‌سایت فروش اینترنتی جدیدی را به مشتریانش ارائه کرده است. از تغییرات و بخش‌نامه‌های جدید خرید اقساطی اتومبیل پژو پارس است. رنگ‌های قابل عرضه برای این محصول مشکی، سفید، خاکستری و نقره‌ای است.

بیشتر بخوانید:

طی کد برنامه فروش ۷۹۹۸۶ متقاضیان می‌توانند به صورت پیش فروش پلکانی چهار مرحله‌ای پژو پارس ۳۶.۴ میلیون تومان را خریداری کنند. در این طرح پیش فروش دو گزینه عرضه شده است. در گزینه اول پیش فروش سود مشارکت و انصراف سالیانه به ترتیب ۲۱ و ۱۸ درصد در نظر گرفته شده است و موعد تحویل خودرو دی ماه ۹۶ است. مشتریان در ودیعه اول ۱۰ میلیون تومان به حساب کارخانه خودروسازی ایران خودرو و ودیعه دوم را به مبلغ ۵ میلیون تومان در نیمه دوم مرداد ماه باید پرداخت کنند.

در گزینه دوم براساس کد برنامه فروش ۷۹۹۹۳، مشتریان می‌توانند در ودیعه اول ۱۰ میلیون تومان و ودیعه دوم ۵ میلیون تومانی را در مهر ماه ۹۶ پرداخت کنند. سود مشارکت و انصراف سالیانه در این گزینه به ترتیب برابر ۲۲ و ۱۹ درصد مشخص شده و خودروها فروردین ماه ۹۷ به مشتریان تحویل داده خواهند شد. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به و‌ب‌سایت ایران خودرو یا نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه فرمایند.

2 دیدگاه
  1. اشکان می گوید

    ملت همیشه در صحنه باز بدوید از ایرانخودرو ماشین بخرید که بعد استقبال کم از ۲۰۰۸باز پول کم آوردن, ایران خودرو جان بهتون نیاز داره

  2. Reza16 می گوید

    پس ماشین نخرن ملت؟ مجبورن…

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.