مکمل بنزین
گوناگونخبر

انتشار تصاویری از کادیلاک XT5: بازگرداننده شکوه و جلال

کادیلاک طی چند سال اخیر ثابت کرده که می‌خواهد دوباره به دوران اوجش بازگردد و پیش از این با معرفی ATS و CTS، این کار را شروع کرده است. حالا نوبت به شاسی بلند SRX رسیده که جایش را به جوانی تازه نفس بدهد و کادیلاک برای سال ۲۰۱۷، نسخه جایگزین این ماشین یعنی XT5 را معرفی خواهد کرد.

طراحی این کراس اوور یاد‌آور دیگر طراحی‌های کادیلاک است؛ با  LEDهایی که از سپر آغاز شده و تا بالای گلگیر ادامه پیدا می‌کنند. در جلوترین قسمت ماشین، جلوپنجره‌ای بزرگ و کرومی قرار گرفته و لوگوی کادیلاک در میان آن، شکوه و جلال این کراس‌ اوور را دو چندان می‌کند.

cadillac-xt5-preview-5_653

خطوط کشیده و جذاب بر روی کاپوت در کنار فرم خاص چراغ‌ها، چهره‌ای خشن را به XT5 هدیه داده‌اند. در نمای کناری، خطی که از میانه درب جلو شروع شده و تا چراغ‌های عقب ادامه پیدا می‌کند، از سادگی در این قسمت جلوگیری کرده است. درواقع سادگی در این ماشین وجود ندارد.

2017-cadillac-xt5-6

در قسمت عقب نیز نوار کرومی بلند بر روی صندوق خودنمایی می‌کند. این نوار تنها قسمت کرومی عقب ماشین نیست و دو اگزوز نیز به همین جنس هستند که در کنار دیفیوزر، معنای زیبایی را به عقب ماشین داده‌اند.

cadillac-xt5-preview-6_653

کادیلاک قصد دارد از این شاسی بلند جدید ابتدا در دبی و سپس در نمایشگاه خودروی لاس‌وگاس رونمایی کند. در چند تصویر منتشر شده، طراحانی نشان داده می‌شود که در دست خود چوب و چرم دارند و شاید همین نشانه‌ای از جنس قطعات به کار رفته در XT5 باشد.

cadillac-xt5-preview-2_653

احتمال می‌رود که کادیلاک از موتورهای ۲ لیتری توربو و ۳.۶ لیتری V6 در این شاسی‌بلند استفاده کند و به طور استاندارد XT5 دیفرانسیل جلو باشد که البته مشتریان می‌توانند گزینه چهار چرخ متحرک را نیز در لیست آپشن‌ها تیک بزنند. برای اطلاعات بیش‌تر در مورد این ماشین باید تا معرفی کامل آن در آذرماه صبر داشته باشیم. در ادامه نیز شما را دعوت به تماشای این تیزر می‌کنیم.

[aparat]Rc1ed[/aparat]

مهدی مهدیخانی

علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و به خصوص خودروها. امیدوارم از مطالب چرخان لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا