مکمل بنزین
گوناگونخبر

هایپرکار بعدی بوگاتی برقی خواهد بود!

خودروسازی فرانسوی بوگاتی به تازگی اعلام کرد نسل بعدی هایپرکار و نسخه جدید شیرون از نوع برقی خواهند بود. رئیس اجرایی این کارخانه «ولفگانگ دورهیمر» در مصاحبه‌ای با خبرگزاری Autocar برای اولین بار تایید کرد که در آینده مدل شیرون جایگزین خواهد شد ولی زمان مشخصی را برای اقدام اعلام نکرد.

وی در مصاحبه خود گفت: بوگاتی به سمت برقی کردن خودروهایش پیش خواهد رفت ولی هنوز فاصله زیادی با ساخت و تولید نسل بعدی خودروها داریم. اما پروژه ما برای بدست آوردن باتری و فناوری پیشرانه برقی به خوبی جلو می‌رود و با توجه به استانداردهای موجود باید اعلام کنیم که خودروی بعدی ما تمام برقی خواهد بود. امیدواریم این اتفاق هر چه زودتر رخ دهد.Bugatti-Chiron-Successor-Electrification-3

از سوی دیگر مدیر اجرایی بوگاتی معتقد است که خودروی شیرون بدون داشتن پیشرانه برقی باز هم توانسته یکی از بهترین خودروهای سوپراسپرت در دنیا باشد و تا سال‌ها بدون رقیب در دنیای خودرو سلطه‌رانی خواهد کرد. جالب است که بدانیم آقای دورهیمر هم خواستار خرید بوگاتی شیرون است.

این کمپانی فرانسوی به غیر از تولید بوگاتی شیرون برقی یا جایگزینی شیرون، مدل دومی را به بازار می‌آورد که هایپرکار جدید بوگاتی است و به احتمال زیاد تا ۲۰ سال دیگر این خودرو تولید خواهد شد. در حال حاضر مشتریان بوگاتی خواستار محصولی متفاوت هستند و به دنبال جایگزینی بوگاتی شیرون؛ ولی باید بگوییم که نزدیک به ۸ سال دیگر شیرون در خط تولید باقی خواهد ماند. در حال حاضر مهندسان و مسئولان بوگاتی در مرحله قبل از توسعه نسل بعدی خودروهایشان هستند و به دنبال نظرخواهی از مشتریان و سرمایه‌گذاران برای محصول آتی فعالیت می‌کنند.Bugatti-Chiron-Successor-Electrification-2

در خبرهای قبلی شایعه شده بود که نسخه جدید شیرون دارای فرمی از خودروهای هیبریدی خواهد بود که مسئولان بوگاتی این شایعه را رد نکرده و اعلام کردند که در حال تحقیق بر روی چنین تنظیماتی هستند و تا به امروز بدون سرمایه گذاری چندانی به این مسیر و هدف دست یافته‌اند. نظر شما درباره برقی کردن خودروهای بوگاتی چیست؟

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا