مکمل بنزین
گوناگونخبر

سوزوکی سوییفت اسپرت در نمایشگاه فرانکفورت به نمایش درخواهد آمد!

به تازگی مسئولان کارخانه خودروسازی سوزوکی تایید کردند آخرین نسل از سوییفت اسپرت برای نمایشگاه خودرو فرانکفورت به نمایش درخواهد آمد. به علاوه اولین تصویر از آخرین نسخه اسپرت این اتومبیل منتشر شده است.

یکی از تفاوت‌های بارز این خودروی هاچ‌بک کامپکت جدید با نسخه‌های پیشین در پیشرانه است. سوزوکی تصمیم گرفته پیشرانه‌های ۱.۶ لیتری را جایگزین پیشرانه‌های توربوشارژ کند. این پیشرانه جدید به احتمال زیاد از سری اتومبیل‌های شاسی‌بلندهای سوزوکی ویتارا با گنجایش ۱.۴ لیتر توربوشارژ BoosterJet خواهد بود که می‌تواند قدرت خروجی معادل ۱۳۸ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۲۰ نیوتن متر (۱۶۲ پوند- فوت) را داشته باشد.

متصل کردن این پیشرانه قدرتمند با خودروی سبک وزن ۸۷۰ کیلوگرمی می‌تواند جذابیت و قدرت سوزوکی سوییفت را دو چندان کند. در نتیجه می‌تواند گفت نسبت قدرت به وزن برابر ۱۵۹ اسب بخار بر تن خواهد بود که سرآمد خودروهای هاچ‌بک در دنیاست. در روز ۲۱ شهریور ماه آینده سوزوکی هاچ‌بک جدید سوییفت اسپرت را به جهانیان کامل معرفی خواهد کرد. برای خبرهای بیشتر از این محصول سوزوکی همراه چرخان باشید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا