مکمل بنزین
گوناگونخبر

رانندگی با سرعت ۲۳۶ کیلومتر بر ساعت به دلیل بی‌خوابی!

بسیاری از کسانی که به رانندگی و اتومبیل خود علاقه دارند، برای فرار از مشکلات و بی‌حوصلگی یا بی‌خوابی چیزی بهتر است یک رانندگی پرسرعت و دور دور کردن نیست! مخصوصا در زمان‌هایی که خیابان‌ها و جاده‌ها خلوت‌تر هستند و می‌توانید بدون دنده‌ عوض کردن استرس و نگرانی خود را خالی کنید.

Porsche-Boxster-GTS-Speeding-Belgium-5-

سال پیش خانمی ۷۹ ساله بلژیکی به دلیل بی‌خوابی با پورشه باکستر GTS خود با سرعتی بیش از ۲۳۶ کیلومتر بر ساعت در جاده‌های شهر خود رانندگی کرد و تصویر وی به دلیل سرعت غیرمجاز توسط دوربین‌ها در نیمه شب گرفته شد. حالا بعد از یک سال وی، در ماه جاری به دادگاه فراخوانده شد و مجازات خود را دریافت کرد. بنا به گزارش خبرگزاری محلی Gazet Van Antwerpen این زن ۷۹ ساله به جرم خود اعتراف کرده و گفته برای خالی کردن ذهنش از دغدغه‌های روزمره با این سرعت رانندگی کرده است. وی در دادگاه به قاضی گفت: «من پشت رل بودم، شب خوابم نمی‌برد و به همین دلیل تصمیم گرفتن برای عوض کردن حال و هوای خود با پورشه‌ام دوری بزنم.»

این خانم ۷۹ ساله تا به حال مرتکب جرم نشده است ولی برای این اقدام مجبور به پرداخت جریمه ۴۰۰۰ یورویی و ممنوعیت رانندگی به مدت ۳ ماه شده است. نظر شما درباره این اقدام چیست؟!

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا