مکمل بنزین
گوناگونخبر

ویدیو منتشر شده از کانسپت نیسان Gripz را ببینید

خودروساز معروف کشور ژاپن، یعنی نیسان، قصد دارد تا محصول جدیدی را روانه بازار کند. این خودرو که فعلا با نام Nissan Gripz معرفی شده است، کانسپتی اولیه از یک کراس اوور است و در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت 2015 رونمایی می‌شود.

nissan-gripz-front

نیسان به طور رسمی تبلیغات مربوط به این شاسی بلند زیبا را اوایل هفته جاری جهت نمایشگاه فرانکفورت با عنوان Crossover concept آغاز کرده است. گمانه زنی در خصوص نسخه نهایی و قطعی این خودرو هنوز بسیار زود است! شاید Gripz نسل جدید کراس اوورهای این کمپانی باشد و یا تنها یک شاسی بلند با ظاهری شیک و اسپرت باشد و بتوان آن را جایگزینی برای 370Z دانست.

nissan-crossover-concept-frankfurt

حال که نام این محصول رسما اعلام شده است، به نظر می‌رسد که شایعاتی که پیش از این در خصوص کمپانی نیسان در مورد بهره گیری از حرف Z در محصولات اسپرت جدیدش شنیده می‌شد، واقعیت داشته باشد. در ویدئویی که از سوی نیسان منتشر شده است، چند عکس از خودروی Z این کمپانی در مسیر مسابقه، یک دوچرخه سوار، پیست دوچرخه سواری، قلب تپنده، DNA، یک موتور V6 و … با حالاتی خاص وجود دارد که نشان از برنامه ریزی این کمپانی دارد.

طبق قول و قرار این کمپانی، این کانسپت در نظر دارد مسیر جدیدی را برای یک محصول اسپرت و کراس اوور طی کند و با شعار حس جدید رانندگی به سوی هوادارانش باز گردد.

این ویدیو را باهم می‌بینیم:

[aparat]E6RTY[/aparat]

 

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا