مکمل بنزین
شرایط فروش

فروش ویژه دو خودروی برلیانس H230 و H220 آغاز شد!

شرکت ساپیا با همکاری پارس خودرو شرایط فروش ویژه دو خودروی برلیانس H230 و برلیانس H220 را شروع کرد.

متقاضیان می‌توانند یکی از شرایط پیش فروش تک ودیعه‌ای، پیش فروش اعتباری یا پیش فروش تک ودیعه‌ای (با امکان خرید انصرافی) را انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید:

متقاضیانی که پیش فروش تک ودیعه ای را انتخاب می‌کنند می‌توانند در زمان ثبت نام ۱۵ یا ۲۰ میلیون بپردازند و مابقی وجه را در زمان صدور دعوتنامه (مهر و آبان ۹۶) پرداخت کنند. سود مشارکت و انصراف سالیانه برای خودروهای برلیانس به ترتیب ۲۱، ۲۴ و ۱۸ درصد در نظر گرفته شده است و قیمت خودروها در زمان صدور دعوتنامه به روز تعیین خواهد شد.

در گزینه پیش فروش اعتباری، مشتریان می‌توانند همزمان با ثبت نام پیش پرداختی داشته باشند و حداکثر تسهیلاتی به مبلغ ۲۰ میلیون تومان را دریافت و در طی ۱۲، ۱۸، ۲۴ یا ۳۶ ماهه مبلغ باقی مانده را بازپرداخت کنند. سود مشارکت و انصراف سالیانه هر دو ۱۸ درصد تعیین شده و نرخ تسهیلات با توجه به گزینه انتخابی ۹ الی ۲۳ درصد خواهد بود. به علاوه زمان تحویل خودروها مهر و آبان ۹۶ مشخص شده‌اند.

در گزینه آخر مشتریان می‌توانند ۱۵ میلیون تومان در زمان ثبت نام بپردازند و سود مشارکتی و انصراف ۲۶ و ۱۸ درصد را تجربه کنند و حتی امکان انصراف از خرید را داشته باشند. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت سایپا یا نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه فرمایند.

به سوپر گروه برلیانس H220 و H230 ملحق شوید

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا