مکمل بنزین
گوناگونخبر

نیسان به‌زودی کراس اور برقی و جذاب Terra را تولید می‌کند!

کمپانی نیسان با ثبت نام Terra در اداره ثبت اختراعات مالزی نشان داد که در حال توسعه و برنامه‌ریزی برای عرضه یک خودروی CUV یا SUV برقی است. کانسپت TeRRA برای اولین‌بار در سال 2012 و در جریان نمایشگاه خودروی پاریس معرفی شد. پنج سال پیش کانسپت TeRRA مبتنی بر سوخت هیدروژنی بود و از ساختاری مشابه با نیسان LEAF بهره می‌برد و باید توجه داشت که نیسان هم اکنون تولید و عرضه نسل دوم TeRRA را در دستور کار خود قرار داده است.

نیسان با زیرکی تمام برای توسعه و کاهش هزینه‌های تولید خودروی جدیدش از آخرین نسخه خودروهای برقی خود و پیشنهادات مهندسین جهانی استفاده کرده و TeRRA برقی نتیجه این تلاش هاست. به همین دلیل نیسان با ثبت نام جدید خودروی خود در یک اداره کوچک سعی می‌کند که تا حدودی تلاش‌هایش را برای تولید یک خودروی برقی مخفی کند؛ اما متاسفانه Autocar به سادگی با خبر شده و اکنون همه می‌دانیم که نیسان چه فکرهایی در سر دارد!

علاوه بر این امکان ساخت پلاگینی به نام Terra وجود دارد و باید توجه داشت که طراح سابق نیسان گفته بود که شاسی‌بلند جدید یک خودروی برقی است. این اظهارات همزمان با گفته مدیرعامل نیسان، آقای Hiroto Saikawa بود که گفت تا سال 2020 تنها دو خودروی برقی جدید توسط آن‌ها تولید می‌شود!

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا