مکمل بنزین
خبرداخلی

ایران خودرو گارانتی دنا پلاس را به ۳ سال افزایش داد!

هفته پیش مصطفی کرمی «معاون بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو» اعلام کرد به دلیل بالا رفتن سطح کیفی تولید دنا پلاس، گارانتی این خودروی سدان از ۴۰ هزار کیلومتر یا ۲ سال به ۳ سال یا ۵۰ هزار کیلومتر پیمایش تغییر پیدا کرده است.

حدود دو ماه پیش ایران خودرو پیش فروش دنا پلاس را شروع کرد و برای جذب مشتری ۶ رنگ مختلف از این خودرو را به بازار ارائه نمود. تیر ماه قیمت این خودرو حدود ۴۸ میلیون تومان اعلام شد و در ماه جاری خودروها کم کم به دست مشتریان رسیده است.

بیشتر بخوانید:

دنا پلاس مجهز به پیشرانه ۴ سیلندر با گنجایش ۱۶۴۶ سی‌سی‌ با حداکثر قدرت ۱۱۳ اسب بخار و گشتاور ۱۵۵ نیوتن متر است که متصل به گیربگس دستی ۵ سرعته شده و می‌تواند شتاب خود را در ۱۳.۵ ثانیه از ۰ به ۱۰۰ برساند و حداکثر سرعتی معادل ۱۸۹ کیلومتر بر ساعت داشته باشد. مصرف سوخت این خودرو در شهر ۶ لیتر و در حالت ترکیبی ۷.۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است.

جالب است که بدانیم پیشرانه دنا پلاس با دنا معمولی هیچ فرقی ندارد و تقریبا تمام مشخصات این دو خودرو یکی است و تنها برای طراحی خارجی متفاوت و افزوده شدن چند آپشن باید ۵ میلیون اضافه‌تر داد که شاید زیاد منطقی به نظر نرسد! از سوی دیگر ایران خودرو در گزارش‌های خود اعلام کرده بود که حدود ۵۰ میلیارد تومان برای طراحی مجدد هزینه کرده است. نظر شما درباره دنا پلاس چیست؟

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. واقعا برای ایران خودرو و مسولینش متاسفم بخدا ملت ایران از روی اجبار دارن این گاری ها رو میخرن و پولشونو تو دهن یه مشت از خدا بی خبر میریزن بعد از ده سال ریخت سمند همونیه که هست اونوقت کره در عرض ده سال چهار مدل یا پنج مدل کاملا مختلف میده بیرون یکم برید از خودروسازان کره ای یاد بگیرید واقعا چقدر بی عرضه هستن این ایران خودرو و سایپا…

  2. با سلام
    جالبه که الان BYD داره ۳ سال با ۱۰۰۰۰۰ کیلومتر می ده چیلی GC6 هم همینطور حالا اینها برا یه سمند ارایش کرده ۳ سال با ۵۰۰۰۰ کیلومتر خودشون هم می دونند بیتر از اینها کارایی نداره براشون .بیچاره قشر متوسط جامعه بین ان آشغالهای داخلی و چینی گیر کردن .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا