مکمل بنزین
گوناگونخبر

ثبت 63 هزار لغو سفارش برای تسلا مدل 3!

کمپانی تسلا تحویل ارزان‌ترین مدل تولیدی خود را با برگزاری یک رویداد ویژه در اواخر ماه گذشته میلادی آغاز کرده است؛ اما به دلیل کندی روند تولید مدل 3؛ تنها 30 مشتری خودروی خریداری شده خود را تحویل گرفته‌اند. این کمپانی کالیفرنیایی وعده داده است که روند تولید آنها به شکل معناداری در حال رشد بوده و بزودی به ظرفیت کامل تولید خودرو می‌رسند. با این همه اگر شما همین امروز یک خودرو از کمپانی تسلا را خریداری کنید، آن را 12 تا 18 ماه دیگر تحویل می‌گیرید!

ظاهرا مدت زمان مذکور برای مشتریان تسلا بسیار زیاد بوده و آنها پیش از تحویل خودرو، سفارش خود را لغو کرد‌ه‌اند. به گفته مدیرعامل تسلا، آقای Elon Mush؛ تنها در سه ماه 63 هزار سفارش مربوط به تسلا مدل 3 لغو شده است. پیش از این اعلام شده بود که 518 هزار نفر برای خرید مدل 3 اقدام کرده‌اند؛ که حالا این رقم به 455 هزار نفر کاهش یافته است.

Elon Mush می‌گوید: «لغو سفارشات مذکور در طول یکسال اتفاق افتاده و به نظر من این ارقام غیر قابل پیش‌بینی هستند. ما با مقداری تلاش بیشتر رانندگی با مدل 3 را به مشتریان خود هدیه می‌دهیم و این بسیار با ارزش است. مثل اینکه شما به یک رستوران رفته و برای خوردن همبرگر خود یک ساعت و نیم صبر می‌کنید؛آیا شما می‌خواهید که تعداد بیشتری از مردم سفارش همبرگر خود را لغو کنند تا شما زودتر به آرزوی خود برسید!»

تسلا قصد دارد تا حدود پنج هزار خودروی برقی در هر هفته به تولید برساند و این تعداد را تا اوایل سال آینده به 10 هزار دستگاه می‌رساند.تسلا در سه ماه نخست سال آینده میلادی نسخه کامل خودروهای خود را تولید کرده و در نیمه دوم سال 2018؛ تحویل خودرو به مشتریان بین‌المللی خود را آغاز می کند. تسلا در نظر دارد که تا سال 2019 خودروهایی تولید کند که فرمان آنها در سمت راست قرار گرفته‌اند.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا