مکمل بنزین
شرایط فروش

شرایط فروش تابستانی ام وی ام X22 با تحویل فوری منتشر شد!

شرکت مدیران خودرو شرایط ویژه فروش تابستانی شاسی‌بلند ام وی ام X22 در دو تیپ مختلف معمولی و اسپرت را منتشر کرد. فروش این خودرو تنها به صورت نقدی میسر خواهد بود و زمان تحویل خودروها فوری اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

شاسی‌بلند ام وی ام X22 با گیربکس دستی معمولی معادل ۵۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و تیپ اسپرت آن ۵۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. متقاضیان این خودرو می‌بایست ۵۰ درصد مبلغ را در زمان ثبت نام و ۵۰ درصد مابقی را در زمان صدور دعوتنامه (۱۵ روز کاری بعد از پیش پرداخت) بپردازند. سود انصراف و جریمه تاخیر به ترتیب ۱۶ و ۲۰ درصد در نظر گرفته شده است.

شاسی‌بلند ام وی ام X22 با جعبه دنده اتومات برابر ۶۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و نسخه اسپرت آن ۶۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تعیین شده است که شرایط خرید هم نصف مبلغ در زمان ثبت نام و نصف مبلغ خودرو در زمان صدور دعوتنامه است. سود انصراف ۱۶ درصدی و در صورت تاخیر در تحویل خودرو ۲۰ درصد به مشتریان پرداخت خواهد شد. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت مدیران خودرو یا نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه فرمایند.

به گروه تلگرامی ام وی ام X22 ملحق شوید

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. به شدت مایوس کننده

    اصلا گیربکس و موتور هماهنگی ندارن و ظاهر ماشین فقط قشنگه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا