Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

پراید زودتر از موعد مقرر از چرخه تولید بیرون خواهد رفت!

با عرضه خودروهای جدید از سوی سایپا، مسئولان این شرکت تصمیم گرفته‌اند زودتر از موعد (دی ماه ۱۳۹۷) پراید را از چرخه تولید خارج کنند.

بیشتر بخوانید:

پراید سال‌های سال در جاده‌های ایران حضور داشته و دارد و به عنوان خودروی مناسب برای اقشار کم درآمد جامعه محسوب می‌شود و حتی هنوز بعضی از مردم به دلیل هزینه‌ها و خرج پایین این خودرو و به راحتی پیدا شدن قطعات این خودرو در سراسر کشور، ترجیح می‌دهند پراید را خریداری کنند. مدیرعامل سایپا در نمایشگاه خودروی مشهد با رونمایی برلیانس C3 و قطعی کردن قیمت ۵۷ و نیم میلیون تومانی اعلام کرد با ارائه عرضه خودروهایی مانند سایپا کوییک و خانواده برلیانس، دیگر جایی برای پراید باقی نخواهد ماند.

از سوی دیگر وی خاطر نشان کرد که تا زمانی که رنو شرایط سایپا را بپذیرد دو خودروی ال ۹۰ و بی ۹۰ در کشور مونتاژ‌ و تولید خواهند شد. با این اوصاف به نظر می‌رسد تا پایان سال جاری یا حداکثر نیمه اول سال ۱۳۹۷ پراید در گروه خودروسازی سایپا تولید خواهد شد و بعد از این تاریخ، خودروی دوست داشتی مردم ایران به موزه خودروهای کشور خواهد پیوست! البته شاید تا چندین سال دیگر هم بتوان مثل پیکان، آن را در کوچه و خیابان دید!

3 دیدگاه
  1. من می گوید

    مرگ بر پراید

  2. reza می گوید

    ده ساله همینو میگن

    خر فرض کردن

  3. Mostafa می گوید

    زود تر از موعد مقرر…؟؟؟؟؟!!!!!
    فک کنم این تیتر باید بیست سال پیش کار میشده!!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.