مکمل بنزین
گوناگونخبر

انتشار تصاویر جاسوسی از نسل جدید بی‌ام‌و سری 3

تصاویر جاسوسی از نسل جدید بی‌ام‌و سری 3 منتشر شده که این دستگاه را در پوششی مخصوص نشان می‌دهد، البته چراغ‌های LED آن مشخص هستند. تقریبا 6 ماه از موقعی که تصاویر مربوط به نمونه اولیه نسخه جدید بی‌ام‌و سری 3 منتشر شده، زمان می‌گذرد. خودرویی که در این تصاویر جدید مشاهده می‌نمایید با نمونه قبلی تفاوت‌هایی دارد.

شکل جلوی این اتومبیل واضح‌تر بوده و همچنین سیستم اگزوز آن قابل مشاهده است. این نمونه اولیه با پنل‌هایی پوشانده شده تا جزئیات این خودرو، مخصوصا در قسمت درها برای ما قابل شناسایی نباشد. باوجود استفاده از لایه‌هایی برای مخفی نگه داشتن طراحی این نسل جدید، کاملا واضح است که بی‌ام‌و سری 3 نسخه 2019، از طراحی تکامل یافته بهره می‌برد.

نسل جدید بی‌ام‌و سری 3

همانند تغییراتی که بی‌ام‌و در نسل‌های مختلف این خودرو ایجاد نموده، انتظار می‌رود که این نسخه جدید از فضای داخلی بیشتری بهره برده و طراحی بهتری نسبت به گذشته داشته باشد. این نسل جدید تحت پلتفرم CLAR توسعه یافته، پلتفرمی که آخرین مدل‌های X5، X3 و سری 7 براساس آن طراحی شده‌اند. استفاده از فولاد با مقاومت بالا و دیگر مواد سبک وزن، کاهش وزن بی‌ام‌و سری 3 جدید را در پی داشته که نتیجه آن شتاب بالاتر و کاهش مصرف سوخت نسبت به نمونه کنونی موجود در بازار خواهد بود.

پیش‌بینی می‌کنیم که موتورهای 3، 4 و 6 سیلندر بنزینی و دیزلی مجهز به توربوشارژر برای این خودرو درنظر گرفته شده باشد، البته باید منتظر معرفی نسخه پلاگین هیبریدی این نسل نیز باشیم. گزارش‌های که سال گذشته منتشر شدند به این موضوع اشاره داشتند که این شرکت باواریایی قصد دارد که نسخه‌های برقی خودروهای پرفروش خود را نیز معرفی و روانه بازار کند.

باتوجه به این گزارش، شاید نسخه برقی نسل جدید بی‌ام‌و سری 3 از اتومبیل‌های موردنظر این شرکت باشد. هنوز اطلاعی از زمان قطعی معرفی نسل جدید بی‌ام‌و سری 3 در دست نیست ولی احتمال می‌رود که سال آینده نسخه مفهومی این خودرو معرفی و در اوایل سال 2019 شاهد آغاز فروش آن باشیم.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا