مکمل بنزین
گوناگونخبر

پژو سیتروئن رسما Opel و Vauxhall را خرید!

برندهای Opel و Vauxhall به طور رسمی بخشی از گروه خودروسازی پژو و سیتروئن (Groupe PSA) هستند. پژو و سیتروئن برندهای مذکور را در معامله‌ای به ارزش بیش از 2.2 میلیارد یورو در ماه مارس سال جاری میلادی از جنرال‌موتورز خریداری کرده و به تازگی اسناد نهایی این خرید بزرگ به امضاء طرفین رسیده است.

جنرال‌موتورز دلیل فروش برندهای Opel و  Vauxhall را نداشتن بودجه کافی برای اداره آنها اعلام کرده است. در مقابل پژو و سیتروئن با خرید برندهای مذکور حاشیه تولید و سود خود را در سال 2020 حدود 2 درصد افزایش داده و امیدوار است که در سال 2026 این رقم را به 6 درصد برساند.

خرید Opel سهم پژو و سیتروئن در بازار اروپا را به 17 درصد رسانده و این خودروساز را به دومین تولیدکننده خودرو در اروپا؛ پس از کمپانی بزرگ فولکس‌واگن تبدیل می‌کند. پژو و سیتروئن با انجام این معامله بزرگ، تقریبا 2 میلیارد دلار برای بهبود تولید و فرایند تحقیق و توسعه محصولات خود سودآوری داشته است.

در همین رابطه آقای کارلوس تاوارس به عنوان مدیرعامل پژو و سیتروئن می‌گوید: «امروز ما شاهد تولد یک قهرمان واقعی در اروپا هستیم. ما Opel و  Vauxhall را به برندهایی سود آور تبدیل کرده و از معیارهای جدید صنعت آلمان در Opel استفاده می‌کنیم و مثل سابق برند Vauxhall را یک برند انگلیسی می‌دانیم.»

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا