Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

جدیدترین تصاویر جاسوسی از هیوندای Veloster جدید!

به تازگی مجموعه‌ جدیدی از تصاویر جاسوسی نسل بعدی هیوندای Veloster در فضای مجازی منتشر شده است. ظاهرا این هاچبک کره‌ای از نظر طراحی کمی ارتقاء یافته و شاهد استفاده از خطوط تیز و تند بیشتری در بدنه آن؛ به خصوص در پیشانی این خودرو هستیم.

جلو پنجره هیوندای Veloster شباهت بی‌نظیری با جلو پنجره‌های Lexus  دارد و خطوط ادامه دار آن برروی درب کاپوت؛ این خودرو را شبیه به یک قارچ کرده است! Veloster جدید ویژگی های ظاهری مدل قبلی خود را حفظ کرده است؛ ولی برخی از زوایا و شکل طراحی بال عقب تغییر کرده است. همچنین خروجی اکزوز و سپر آن، نسبت به نسل قبلی کمی بزرگتر شده است.

هیوندای Veloster با تغییراتی سعی در نزدیک شدن به سری N کمپانی هیوندای دارد! برای مثال همانند I30 N شاهد استفاده از نوارهای قرمز رنگ برروی سپر عقب هستیم. همچنین باید توجه داشت که کالیپرهای ترمز و چرخ‌های هیوندای Veloster جدید کاملا اسپرت هستند.

تاکنون جزئیاتی درباره پیشرانه مدل جدید Veloster منتشر نشده؛ اما باید توجه داشت که هیوندای به تازگی یک پیشرانه 2 لیتری چهارسیلندر توربوشارژ را در I30 N مورد استفاده قرار داده و احتمالا این پیشرانه به عنوان پیشرانه Veloster جدید انتخاب خواهد شد. این پیشرانه دو نسخه دارد؛ که نسخه اول 250 اسب‌بخار و نسخه دوم 275 اسب‌بخار قدرت دارد. پیشرانه دوم تنها در 6.1 ثانیه سرعت خودرو را به 100 کیلومتر در ساعت می‌رساند.

هیوندای I30 N در آمریکا عرضه نخواهد شد؛ اما تولید Veloster شانس آمریکایی‌ها را برای سواری با این محصول کره‌ای افزایش داده و آن طور که رئیس بخش آمریکایی هیوندای گفته است؛ تولید Veloster برای برند تجاری هیوندای و سری N اهمیت فراوانی دارد. هیوندای هنوز از تاریخ عرضه Veloster جدید صحبتی نکرده؛ ولی احتمال تولید آن در سال آینده میلادی بسیار زیاد است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.