مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصویر جدیدی از کانسپت بی‌ام‌و Z4 به بیرون درز کرد!

فردا بی‌ام‌و کانسپت جدید Z4 را در ایالت کالیفرنیای آمریکا رونمایی خواهد کرد؛ با این وجود قبل از معرفی گوشه چشمی از کانسپت رودستر Z4 به بیرون درز پیدا کرده است. از این تصویر که به طور کامل خودرو را نمایش نمی‌دهد، می‌توان گفت که این کانسپت شباهت‌های بسیار زیادی به سری جدید ۸ بی‌ام‌و دارد. نسل بعدی بی‌ام‌و Z4 روی شاسی‌ خودروهای اسپرت ساخته خواهد شد که محصول همکاری دو کارخانه بی‌ام‌و و تویوتا است. از همین رو از لحاظ مشخصات فنی می‌توان این خودروی اسپرت را خواهر خوانده تویوتا Supra دانست.

به احتمال زیاد بی‌ام‌و Z4 مجهز به پیشرانه چهار سلیندر ۲.۰ لیتری یا شش سیلندر خطی ۳.۰ لیتری خواهد بود که محرکه آن روی چرخ‌های عقب خودرو تعبیه شده است. از سوی دیگر، سقف این خودرو می‌تواند باز و بسته شود و نسبت به نسل‌های قبلی خود سریع‌تر، زیباتر و خشن‌تر خواهد بود. با توجه به مشخصه پیشرانه قدرت خروجی کانسپت Z4 نزدیک به ۲۰۰ الی ۳۴۰ اسب بخار خواهد بود.

همچنین در این تصویر منتشر شده می‌توان توری کلیه‌ای شکل با دو چراغ‌ بزرگ را در جلوی خودرو دید که روی سپری بزرگتر از مدل‌های قبلی قرار گرفته‌اند. رویهم‌رفته به نظر می‌رسد طراحی این کانسپت خشن‌تر باشد. با این وجود باید یک روز دیگر منتظر ماند و دید که بی‌ام‌و Z4 چه مشخصات فنی و ظاهری خواهد داشت. برای خبرهای بیشتر از محصولات بی‌ام‌و همراه چرخان باشید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا