مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویر جاسوسی نسل آینده هیوندای سانتافه منتشر شد!

جدیدترین تصاویر جاسوسی از نسل آینده هیوندای سانتافه منتشر شد. این تصاویر قسمت جلوی خودروی مذکور را در زیر یک پوشش ضخیم و استتار کامل نشان می‌دهد.

چهره سانتافه جدید کمی شبیه به هیوندای کونا خواهد بود. هر دوی آن‌ها از یک جلو پنجره شش ضلعی برخوردار هستند؛ اما در سانتافه منحنی‌های اطراف جلو پنجره‌ کمی متمایل به داخل هستند. سانتافه جدید به همان مجموعه چراغ‌های هیوندای کونا مجهز شده؛ اما چراغ‌های سانتافه برخلاف چراغ‌های افقی کونا؛ حالتی عمودی دارند.

روکش فلزی پشت سانتافه جدید به ما اجازه می‌دهد که چراغ‌های افقی آن را ببینیم. همچنین وجود سوراخ‌هایی در اطراف سپر به ما می‌گوید که سانتافه جدید به مجموعه‌ای از سنسورهای جدید برای کمک به رانندگان مجهز شده است.

گزارش‌های منتشر شده به ما می‌گویند که هیوندای می خواهد یک نسخه بزرگتر از سانتافه را تولید کند؛ تا به وسیله آن جای خالی شاسی‌بلندهای هفت یا هشت نفره را برای این کمپانی پر کنند. سانتافه جدید یکی از بهترین محصولات هیوندای خواهد بود؛ زیرا این خودرو هم اکنون در حال تست در پیست مشهور Nürburgring است. نسخه آزمایشی سانتافه به صندلی‌های اسپرت مجهز شده تا دینامیک خودرو کاملا تست و بررسی شود. صندلی‌های اسپرت مذکور قطعا در نسخه نهایی هیوندای سانتافه جایگاهی ندارند.

سانتافه جدید احتمالا در سال 2019 معرفی شده و فروش آن از سال 2020 آغاز می‌شود. بنابر این هیوندای فرصت زیادی برای توسعه این خودروی محبوب خواهد داشت.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا