مکمل بنزین
شرایط فروش

شرایط فروش ام جی ۳۶۰ (MG 360) با قیمت 56 میلیون تومانی اعلام شد!

به غیر از شرکت مدیا موتورز، شرکت ام‌جی پارس موتور نیز با همکاری کارخانه سایک چینی خودروهای ام‌جی را در ایران مونتاژ، تولید و عرضه می‌کند. به تازگی شرکت ام‌جی پارس موتور شرایط فروش نقدی خودروی ام‌جی ۳۶۰ را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

ام جی ۳۶۰ مجهز به پیشرانه چهار سیلندر  ۱.۵ لیتری با قدرت خروجی ۱۱۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۳۵ نیوتن متر است که متصل به جعبه دنده ۵ سرعته دستی یا ۴ سرعته اتوماتیک شده و می‌تواند حداکثر سرعتی معادل ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت داشته باشد. متقاضیان خرید می‌توانند این خودرو را با قیمت قطعی ۵۶ میلیون تومانی خریداری کنند و یک ماه بعد از ثبت نام خودرویشان را تحویل بگیرند.

این خودرو در پنج رنگ سفید، مشکی، خاکستری، بژ و نقره‌ای با گارانتی ۱۰۰ هزار کیلومتر معادل ۳ سال به مشتریان ارائه شده است. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت ام جی پارس موتور یا نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه فرمایند.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. @azvico2129
    سلام. ام جی ۳۶۰ متعلق به شرکت ام جی پارس موتور بوده که از شراکت ۵۰ ۵۰ شرکت سایک موتور چین و ازویکو اذربایجان تشکیل شده است. کارخانه در تبریز، روبروی شهرک صنعتی سلیمی بوده و قرار است که خودروی کراس اور نیز در این کارخانه مونتاژ گردد.
    ام جی ۳۶۰ در سه مدل دنده ای ۵۶ میلیون و اتومات چهار دنده۶۵ میلیون و اتومات توربوی ۶ دنده ۷۲ میلیون می باشد.
    سایک موتور چین مالک برند انگلیسی ام جی بوده و طراحی در انگلیس انجام می گردد و سایک موتور امانت دار برند ام جی می باشد. از نظر ظاهر تقریبا شبیه تویوتا کرولا بوده و از نظر کلاس بدنه از پزو و پارس و تندر یک کلاس بالاتر می باشد.
    امکانات مدل اتومات و توربو عالی می باشد. موتور ۱۵۰۰ دلیل بر ضعف ان نیست و حدود ۱۰۷ اسب بخار قدرت ایجاد می نماید( رنج پزو و تندر و سمند) و توربو چیزی حدود ۱۳۵ اسب بخار.لذا برندی انگلیسی با پشتوانه چینی احیا گردیده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا