مکمل بنزین
گوناگونخبر

دستورالعمل‌های انتخاب و خرید تایر مناسب!

سایت Tire Rack که از سال 1979 میلادی تاکنون انقلابی را در صنعت خرید و فروش تایر به راه انداخته در اقدامی جدید، دستورالعمل‌های پیشرفته و جدیدی را به عنوان راهنمای تصمیم‌گیری در هنگام خرید تایر و به منظور اجتناب از هرگونه خرید آمیخته با تردید و یا تصمیم‌گیری مبتنی بر حدس و گمان ارائه نموده است. در این راستا رانندگان باید به تعدادی از سوالات در مورد وسیله نقلیه و نحوه رانندگیشان و همچنین این‌ سوال که بیشتر در چه مناطق و مسیرهایی رانندگی می‌کنند پاسخ دهند و بعد از آن می‌توانند از توصیه‌های عالی شرکت Tire Rack که بر اساس ترجیحات بیان شده توسط آن‌ها و همچنین نتایج آزمایشات و تست‌های کمپانی Tire Rack و رتبه بندی مشتریان  Tire Rack اعلام شده بهره مند گردند.

دستورالعمل‌های انتخاب و خرید تایر مناسب

Tire Rack دقیقا همان تایری را پیشنهاد می‌کنند که با اولویت‌های متقاضی مطابقت دارد و علاوه بر این دو گزینه اضافی دیگر را برای ایجاد حق انتخاب و همچنین امکان بررسی‌های بیشتر ارائه می‌دهد. مصرف کنندگان می‌توانند به راحتی به گزینه‌های ارائه شده توسط Tire Rack اعتماد کنند و با مقایسه گزینه‌هایی که دقیقا برای آن‌ها ارائه شده بر آن تایری که واقعا برای آن‌ها مناسب است تمرکز نمایند و انتخاب خود را انجام دهند.

علاوه بر این، خریداران تایر می‌توانند با مرور بررسی های انجام شده توسط دیگر مصرف کنندگان Tire Rack’ که بر اساس بیش از دو بیلیون مایل از داده‌های واقعی گردآوری شده ببینند که رانندگانی مانند آن‌ها در مورد آپشن‌های تایر خود چه می‌گویند و چه انتظاراتی از یک تایر مناسب و خوب دارند. قطعا این بررسی‌های بی طرفانه به آن‌ها در اتخاذ یک تصمیم مناسب کمک خواهد نمود.

دستورالعمل‌های انتخاب و خرید تایر مناسب

رانندگانی که تمایل دارند اطلاعات بیشتری به دست اورند می‌توانند ویدیوهای تست تایر  Tire Rack را تماشا کنند و نتایج گزارش‌های کامل تست را بخوانند.

جالب است بدانید که اخیرا تیم تست Tire Rack، تایر جدید G-MAX AS-05 تمام فصل جنرال تایر را در برابر تایر پیشتاز فعلی تمام فصل دارای عملکرد فوق‌العاده بالای آن قرار داده تا ببیند که کدام یک عملکرد بهتری خواهند داشت. اما کار به همین‌جا ختم نمی‌شود در واقع تمام تایرهای پیشنهادی Tire Rack شامل حفاظت رایگان از خطرات و حوادث جاده ای نیز هستند.

پویا موسوی

در بهار سال ۹۶ به چرخان پیوسته‌ام و عاشق هیولاهای کلاسیک امریکایی و موتورهای کاربراتوری پر سر و صداشون هستم ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا