Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

رونمایی از مدل مفهومی هیوندای نوروساینس در موزه لس آنجلس!

هیوندا موتور اعلام نموده که از همکاری با موزه هنرهای محلی لس آنجلس به منظور معرفی مدل مفهومی خود یعنی هیوندای نوروساینس بسیار خرسند است. کمپانی هیوندا و موزه هنر شهر لس آنجلس، در اقدامی جدید دست به دست هم دادند تا اولین خودروی مفهومی کاربردی نوروساینس را در آزمایشگاه تکنولوژی و هنر این شهر رونمایی کنند.

این پروژه نشان می‌دهد که چگونه تکنولوژی و هنر از طریق تصورات و دیدگاه یک هنرمند می‌توانند به صورت یک خودروی مفهومی پدیدار شوند. مدل مفهومی هیوندای نوروساینس که به سیناپس‌های جاده‌رو مجهز است، توسط هنرمندی به نام جاناتان کیتس و بر اساس طرح مدل لونیک ساخته شده است.

هیوندای نوروساینس

این احتمال وجود دارد که هیوندای نوروساینس جایگزینی برای تکنولوژی بدون راننده باشد و نکته جالب توجه این است که این تکونولوژی به بررسی چگونگی تفسیر فرایندهای شناختی فرد به منظور ارائه تجارب حسی فوق‌العاده در طول سفر می‌پردازد. در واقع، این فن آوری، چهار روش را برای تقویت تجارب حسی رانندگی در خودروهای مسافرتی نسل جدید ارائه می‌کند که همه آنها در یک ایده هسته‌ای و اصلی جای می‌گیرند و آن چیزی نیست جز این جمله که در جاده، ماشین، بدن راننده است و راننده، ذهن و مغز متفکر ماشین است که تمام دستورات را صادر می‌کند.

همان‌طور که کمپانی هیوندای بیان داشته، سرعت این وسیله نقلیه با تنظیم سرعت پخش قطعه صوتی ضبط شده در استریو به راننده منتقل می‌شود در حالی که ایرودینامیک‌های خودرو با تنظیم تعادل اسپیکر سمت راست و چپ به چشم خواهند آمد.

هیوندای نوروساینس

نکته مهم دیگر به نمایش سطح  دور موتور هیوندای نوروساینس از طریق افزایش یا کاهش در زیر و بمی قطعه موسیقی است. دو تعیین راندمان توسط سطح اختلال در سیستم صوتی است. البته به احتمال زیاد این تکنولوژی هرگز در مدل‌های تولیدی به کار گرفته نخواهد شد.

اما معاون ریاست کمپانی هیوندا موتور، John Suh، در این مورد اظهار داشته که: ما دائما در حال بررسی این موضوع هستیم که چگونه اشکال جدید حرکتی می‌تواند به ما برای غلبه بر محدودیت‌های فعلی حمل و نقل کمک کند و در این راستا، همکاری در پروژه های تکنولوژیک و هنری به ما اجازه می‌دهد تا این رشته را از طریق روش‌های جدیدی مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.