Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

ترکیش ایرلاین به مسافران ایرانی در استانبول هتل رایگان می‌دهد!

عصر روز گذشته و در سمیناری که در هتل اسپیناس پالاس تهران با حضور مدیران هواپیمایی ترکیش ایرلاین، نمایندگان آژانس‌های مسافرتی و تعدادی از خبرنگاران برگزار گردید، خبری جدید در ارتباط با خدمات این ایرلاین بزرگ جهان به‌صورت رسمی اعلام شد.

در ابتدای این مراسم، زکریا کروچام، مدیر عامل ترکیش ایرلاین در تهران ضمن خوش‌آمدگویی به حاضرین گفت: ترکیش ایرلاین ۴۵ سال است که مشغول فعالیت در ایران بوده که بدون وقفه آن را ادامه داده است و در حال حاضر ما به عنوان مهم‌ترین و برترین ایرلاین بین الملل در ایران فعالیت می‌کنیم. اعتقاد داریم هواپیمایی ترکیه با تعداد پروازی که در ایران انجام می‌دهد، بیشترین تعامل را در کشور دارد.

بهترین خدمات ما همیشه در حال گسترش در ایران است. امروز هم اینجا جمع شدیم تا یک سرویس جدید را که برای همگی جذاب خواهد بود، به مسافران خودمان معرفی کنیم. پروژه ما استاپ اور در استانبول است که اگر پروازهای خروجی از ایران به مقاصد آمریکا، کانادا، آرژانتین، برزیل، کلمبیا، پاناما، ونزوئلا، کوبا، خاوردور، شمال اروپا و بریتانیا انجام شود، شامل این طرح خواهند شد.

پس از کروچام، مژده سید زاده، مدیر فروش ترکیش ایرلاین در تکمیل صحبت‌های وی درباره این طرح گفت: از این به بعد یک مسافر می‌تواند در استانبول یک استاپ اختیاری داشته و حداقل یک روز به صورت رایگان در این شهر اقامت کند. مهم‌ترین شرط برای استفاده این است که مسافر حداقل ۲۰ ساعت در استانبول توقف داشته باشد. مثلا اگر یک مسافر از تهران به نیویورک می‌رود، برای صندلی اکونومی یک شب و بیزینس دو شب می‌تواند در استانبول به رایگان بماند.

سید زاده در ارتباط با مکان محل توقف مسافران افزود: یک هتل در تقسیم و یک هتل در سلطان احمد محل اسکان این افراد است. مسافران کلاس بیزینس دو شب در هتل ۵ ستاره و مسافران اکونومی یک شب در هتلی ۴ ستاره اقامت خواهند داشت.

هتل مسافران اکونومی Grand Yavus Hotel است که دسترسی خیلی خوبی به مناطق اصلی شهر دارد و ۱۷ کیلومتر با فرودگاه دارای فاصله است.

هتل مسافران بیزینس، هیلتون Bomonti بود که بسیار مجهز است و یکی از بهترین هتل‌های شهر نیز محسوب می‌گردد.

مدیر فروش ترکیش ایرلاین در ادامه افزود: یکی دیگر از خدمات ما مینی پورت نام دارد و مربوط به زمانی است که مسافر از هتل چک اوت می‌کند، حال وی می‌تواند از طریق حضور در میدان تقسیم، بار خودش را به ما بدهد و ما آن را برایش تا فرودگاه به رایگان حمل می‌کنیم و همچنین به صورت عکس قادر هستیم بار وی را به جای فرودگاه، در میدان تقسیم تحویل بدهیم.

سید زاده در پایان افزود: طرح جدید هتل رایگان برای مسافرانی که بلیط آن‌ها از اول ماه آگوست امسال صادر شده است، معتبر خواهد بود و برای یکی از مسیرهای رفت یا برگشت خودشان می‌توانند از این خدمات بهره بگیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.