مکمل بنزین
شرایط فروش

فروش خودروهای لیفان 820 و X50 آغاز شد!

شرایط فروش دو خودروی لیفان ۸۲۰ و X50 برای نیمه اول شهریور ماه توسط کرمان موتور منتشر شد. قیمت لیفان ۸۲۰ معادل ۹۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و لیفان X50 برابر ۵۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

جالب است بدانیم که تولید مینی کراس X50 در تیر ماه گذشته به صفر رسیده بود و اگر نگاهی به شرایط فروش این خودرو بیندازیم، متوجه می‌شویم که دیگر کرمان موتور پیش فروشی از این خودرو را اعلام نکرده و تنها متقاضیان می‌توانند نقدی یا اقساطی X50 را خریداری کنند.

در خرید اقساطی نیز بازپرداخت‌ها طی ۱۲، ۲۴ یا ۳۶ ماه می‌تواند تعیین شود. این خودرو یک ماه بعد از روز ثبت نام به دست مالکان خواهد رسید. از سوی دیگر برای سدان لیفان ۸۲۰ سه گزینه فروش نقدی، پیش فروش و فروش اقساطی اعلام شده است. در پیش فروش این خودرو طی ۲ مرحله پرداخت‌ها صورت خواهد گرفت و سود مشارکت و انصراف به ترتیب برابر ۲۱ و ۱۵ درصد در نظر گرفته شده است. زمان تحویل این خودرو در شرایط فروش نقدی و اقساطی یک ماه بعد از ثبت نام و در پیش فروش آبان ۹۶ تعیین شده است. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت کرمان موتور یا نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه فرمایند.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا