مکمل بنزین
گوناگونخبر

فاش شدن تصاویر پورشه کاین 2018

تصاویری از نسل جدید پورشه کاین در اینترنت منتشر شد. در این تصاویر می‌توانیم نگاهی به جدیدترین SUV خانوادگی شرکت آلمانی پورشه داشته باشیم. بعد از ماه‌ها صبر و انتشار شایعات و عکس‌های جاسوسی فراوان از این خودرو، در نهایت در تاریخ 29 آگوست با آن ملاقات خواهیم کرد.

پورشه کاین 2018

جای تعجبی ندارد که طراحی این نسخه تفاوتی با نمونه حال حاضر موجود در بازار نداشته باشد. در حالی‌که در جلوی این اتومبیل و کناره‌های آن شاهد تفاوت چندانی با نمونه موجود در بازار نیستیم، ولی در عقب دستگاه تغییراتی به وجود آمده است. می‌توان طراحی عقب خودرو را شبیه به نسخه جدید پورشه پانامرا اسپرت توریسمو دانست.

چراغ‌های پشت این SUV توسط یک نوار نازک LED به هم متصل شده‌اند که بر روی آن لوگو پورشه وجود دارد. طراحی کابین برای ما آشنا بوده و مشابه آن را در نسل جدید ماکان و پانامرا مشاهده کرده‌ایم. وجود نمایشگر بزرگ 12.3 اینچی، حسی خاص‌تر و لوکس‌تر به خریدار منتقل می‌کند.

هنوز اطلاعات فنی مربوط به این مدل به صورت دقیق منتشر نشده است ولی انتظار می‌رود که بالاترین نسخه آن مجهز به موتور هیبریدی با قدرت 500 کیلووات و گشتاور 850 نیوتون متری باشد، این موتور در پانامرا S E-Hybrid مورد استفاده قرار گرفته است. در حقیقت موتور الکتریکی این SUV را یک موتور هشت سیلندر با توربوشارژر دوقلو همراهی می‌کند.

نسخه صغیف‌تر این خودرو که با نام E-Hybrid معرفی خواهد شد از یک موتور الکتریکی به همراه موتور 2.9 لیتری با توربوشارژر دوقلو بهره می‌برد. پورشه کاین 2018 از پلت‌فرم جدید MLB Evo شرکت فولکس‌واگن استفاده می‌کند و دارای سیستم چهار چرخ متحرک است.

در نهایت باید بگوییم که این SUV غیر از طراحی ظاهری، شباهت تقریبا زیادی با فولکس‌واگن Touareg دارد. برای آشنایی بیشتر با پورشه کاین 2018، باید منتظر رونمایی از آن در 29 یا 30 آگوست باشیم.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا