مکمل بنزین
گوناگونخبر

کراس‌اوور پژو 1008 پنهان شده در قالب بدنه پژو 208!

جای تعجبی ندارد که گروه خودروسازی PSA درصدد طراحی و تولید هر چه بیشتر خودروهای شاسی‌بلند و کراس‌اوور در بازار باشد. در چندین سال گذشته بازار خودروهای شاسی‌بلند و کراس‌اوورها رشد فراوانی داشته و از این جهت خودروسازان بزرگ دنیا به دنبال تولید هر چه بیشتر خودروهای شاسی‌بلند و کرا‌س‌اوورها هستند.

به تازگی تصاویر جدیدی از شاسی‌بلند سایز کوچک پژو 1008 با بدنه پژو 208 در خبرگزاریها منتشر شده است.

این مدل جدید دیده‌ شده تا به امروز کوچکترین کراس‌اوور ساخته شده برای بازار جهانی توسط گروه PSA است. اگر با دقت به تصاویر نگاهی بیندازیم متوجه کش و قوس‌های عجیب در بدنه این خودرو می‌شویم که شاید باید بگوییم زیبایی خاصی به آن داده و این مدل را به یک خودرو آفرود واقعی و مناسب تبدیل کرده است.

پژو 1008 جدید از لحاظ ابعاد جای خالی مابین دو مدل پژو 2008 و 3008 را پوشش می‌دهد. بنا به گزارش‌های موجود این خودرو مجهز به پیشرانه ۳ سیلندر با گنجایش‌ها و قدرت خروجی متفاوت خواهد بود و همانند خواهرانش سیستم محرکه را در چرخ‌های جلویش خواهد داشت.

به علاوه پژو در آینده لیستی از گیربکس‌های اتوماتیک را برای آن معرفی خواهد کرد. در حال حاضر گروه PSA به طور رسمی سرپرستی دو کارخانه خودروسازی اوپل و واکسهال را برعهده دارد؛ از این رو برخی از کارشناسان احتمال می‌دهند که این مدل جدید باعث منشا گرفتن نسخه‌ای مشابه برای برند اوپل نیز باشد. نظر شما درباره خودروهای کراس‌اوور و شاسی‌بلند‌ چیست؟

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا