مکمل بنزین
گزارش

چری تیگو 7 تحویل خریداران ایرانی خود شد!

عصر روز گذشته و در طی مراسمی که در پیست آزادی تهران برگزار گردید، نخستین سری از کراس اورهای چری تیگو 7 تحویل خریدارانش گردید.

در ابتدای این مراسم، آقای شو، معاونت فروش چری ضمن خوش‌آمدگویی به خبرنگاران و مشتریان این شرکت گفت: درابتدا به من اجازه بدهید که مفتخر باشم که به همه مشتریهای جدید برند چری که خریدار خودرو تیگو ۷ هستند، تبریک بگویم.

شما عزیزان اولین گروه از مشتریان خودروی تیگو ۷ هستید که اتومبیل خودتان را تحویل می‌گیرید و ما هم مفتخر هستیم که در مراسم  تحویل خودرو، در خدمتتان باشیم.

بعد از تلاشهای مکرر ما در ابعاد مختلف، بالاخره این موضوع نتیجه داد. نزدیک به یک ماه پیش خودروی تیگو ۷ رونمایی شد و خیلی سریع این خودرو  توانست جایگاه خودش را در بازار پیدا کند. در حال حاضر این کراس اوور فروشی تصاعدی را تجربه می‌کند و شاهد وقوع این امر در شرکت هستیم.

برای اینکه تیگو 7 به موقع به دست شما مشتریان عزیز برسد، همه همکاران ما دربخش‌های مختلف به خصوص کارخانه شرکت صنایع خودروسازی مدیران که در شهر بم واقع است، به صورت شبانه روزی تلاش کردند.

برند چری بیشتر از ۱۳ سال حضور و توسعه مداوم در بازار ایران داشته است و می‌توان نتیجه آن را از وجود بیش از ۲۵۰ هزار مشتری وفادار به خودروهای این شرکت به‌خوبی درک کرد. این امر نشان دهنده ۲۵۰ هزار اعتماد به این برند است، به‌علاوه مشتریان جدید تیگو 7 که در جمع ما حضور دارند.

در پایان بایستی از اعتماد مشتریان تشکر ویژه‌ای داشته باشم و بگویم که ما در تلاش هستیم با بهبود مستمر روی محصولات‌مان و درک بیشتر تقاضای بازار، بتوانیم خودروهای مناسب‌تری را تولید کنیم.

 

پس از این صحبت‌ها، نوبت به تحویل خودروهای جدید به همراه هدایایی ویژه به مشتریان تیگو 7 رسید که توسط بابک صدرایی، مدیر مارکتینگ چری در ایران و برخی دیگر از مدیران به آن‌ها اهدا شد.

در ادامه تصاویر بیشتری از این مراسم را می‌توانید مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا