Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شکایت اتحادیه کارگران ایالات متحده از کمپانی تسلا!

اخیرا کمپانی تسلا با شکایت اتحادیه کارگران ایالات متحده در زمینه اجرای قوانین کار، مواجه شده است. هیئت مدیره ملی روابط کاری در این زمینه چنین می‌گوید:

“کمپانی تسلا، حقوق کارگران خود را در سطوح گسترده‌ای نقض نموده است که یکی از بارزترین نمونه‌های آن، اجبار کارگران به امضای قراردادی محرمانه است. بر اساس این توافقنامه، این کارکنان، حق صحبت در مورد شرایط کاری و مسایل ایمنی این کارخانه خودروسازی واقع در فرمونت کالیفرنیا را ندارند.”

سه کارمند و اتحادیه کارگری کارگران صنعت اتومبیل این شکایت‌نامه را تنظیم کرده‌اند که سبب شد بسیاری از کارگران نیز از اجبار کمپنی تسلا برای امضای قراردادی خبر دهند که آنها را از انتشار هرگونه اطلاعاتی در زمینه شرایط کاری منع می‌کند و عدم پایبندی به آن، پیگرد قانونی دارد. این کمپانی سازنده خودروهای الکترونیکی نیز به نوبه خود تمامی اتهامات وارده را رد نموده ولی با این حال باید در 14 سپتامبر در دادگاهی حاضر شود که برای رسیدگی به این اتهام ترتیب داده شده است. هیئت مدیره ملی روابط کاری، استماع دادرسی را قبل از دادگاه اجرایی در اوکلند کالیفرنیا در 14 نوامبر ترتیب داده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.