مکمل بنزین
گوناگونخبر

چری در حال کار بر روی خودرو شاسی‌بلند با 7 صندلی + عکس

شرکت چری در حال کار بر روی یک خودرو شاسی بلند با 3 ردیف صندلی (7 سرنشین)، با نام T18 برای بازار چین است. این مدل به طور کلی بر مبنای تیگو 5 توسعه یافته است با این تفاوت که 7 صندلی داشته و دارای ارتفاع کمی بلندتر بوده و ویژگی‌های خاص طراحی خود  و احتمالاً اسمی جدید خواهد داشت! (شاید تیگو 6 …؟)

پیشرانه این خودرو یک موتور 2 لیتری با توان 122 اسب بخار و 180 نیوتون متر گشتاور و همچنین موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با توان 152 اسب بخار و 205 نیوتون متر گشتاور خواهد بود. که البته برای خودرویی با این ابعاد و تعداد سرنشین پیشرانه قوی‌تری مورد انتظار است. این خودرو دارای تجهیزات و ادوات دیجیتالی و رفاهی کاملی خواهد بود و یک نمایشگر لمسی 12 اینچی برای نمایش اطلاعات و سرگرمی بیشتر روی داشبورد خود خواهد داشت.

T18 در سال 2018 وارد بازار چین خواهد شد و قیمت آن در حدود 15 هزار دلار پیش بینی می‌شود.

با توجه به برآمدگی بزرگ قسمت پشت خودرو، به احتمال زیاد فاصله محورهای خودرو تغییری نکرده و تمام فضای اضافی مربوط به قسمت عقب خودرو و صندوق عقب آن خواهد بود.

امیدواریم که زمان عرضه این خودرو به بازار رنگ‌های روشن‌تری برای طراحی داخلی خودرو در نظر گرفته شود. چرا که رنگ‌های در نظر گرفته شده بسیار تیره هستند. در تصویر بالا غربیلک فرمان معمول محصولات چری و پنل دیجیتالی و صفحه نمایشگر لمسی خودرو را مشاهده می‌کنید.

و این هم از ردیف دوم و سوم خودرو با صندلی‌های خوابیده . تولید خودرو با سه ردیف صندلی برای کمپانی چری یک گام به سمت جلو محسوب می‌شود.

کیوان شهبازی

عاشق دنیای خودرو و تکنولوژی و هرچیزی که مربوط به این دو می‌شه هستم و از مرداد ماه امسال به تیم چرخان پیوستم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. یارو ماشینو کنار خیابون پارک کرده رفته اینکه نشد استتار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا