مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویر لو رفته از جنسیس G70 !

با اینکه جنسیس G70 تا 15 سپتامبر عرضه نخواهد شد؛ اما تصاویری از این خودرو بدون هیچ پوشش و استتاری منتشر شده‌اند.
این تصاویر که به نظر عکس‌برداری‌های تجاری و تبلیغاتی از یک محصول اسپورت هستند با اینکه کیفیت خیلی بالایی ندارند اما اولین شانس برای دیدن این خودرو هستند و ما با کمال میل می‌گوییم که اینطور که معلوم است دیدن این عکس‌ها خالی از لطف نیست و ارزش آن را دارد.
تصویر مربوط به طراحی خارجی این خودرو، نمای سه رخ عقب را نشان می‌دهد، از این زاویه می‌توانیم خروجی‌های بیضی شکل دوگانه اگزوز، دیفیوزر، آنتن کوسه‌ای و چراغ سوم ترمز را در بالای شیشه عقب ببینیم. همچنین، مجموعه چرخ‌ها با رینگ براق نقره‌ای و پره‌های باریک و کالیپرهای ترمز قرمز رنگ خودرو قابل مشاهده هستند.

علاوه بر این‌، در قسمت سقف خودرو قسمت براق بزرگی دیده می‌شود که به نظر می‌رسد سانروف شیشه‌ای خودرو باشد.


علیرغم اشتراک ساختار پایه‌ای و پلتفرم این خودرو با خودرو کیا استینگر، نمای داخلی G70 بسیار متفاوت است. یک صفحه نمایش بزرگ اطلاعات و سرگرمی در  قسمت فوقانی داشبورد قرارگرفته و در زیر آن یک جفت دریچه تهویه مستطیلی وجود دارد. علاوه بر این سه دسته چرخشی برای کنترل سیستم تهویه مطبوع خودرو وجود دارد و در کنسول مرکزی دو جا لیوانی، دسته دنده و تعداد زیادی دکمه مشاهده می‌شود.


Genesis G70 در بهترین تیپ خود دارای موتوری 6 سیلندر خورجینی به همراه توئین توربو است که این پیشرانه توان 365 اسب بخار را به ارمغان می‌آورد. جنسیس G70 به صورت استاندارد یک خودرو دیفرانسیل عقب است ولی سیستم دو دیفرانسیل این خودرو نیز به صورت آپشن قابل سفارش است.

کیوان شهبازی

عاشق دنیای خودرو و تکنولوژی و هرچیزی که مربوط به این دو می‌شه هستم و از مرداد ماه امسال به تیم چرخان پیوستم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا