Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

رنو سیمبیوز، خودروی الکتریکی جدید رنو!

رنو سطح توقع از ظاهر خودرو را با معرفی ترزور در سپتامبر ۲۰۱۶ در نمایشگاه خودروی پاریس بالا برد و همینطور Zoe-E-Sport را عرضه کرد که باعث می‌شود توقع ما از سیمبیوز بالاتر رود.

اواخر ماه جاری در نمایشگاه خودروی فرانکفورت، کانسپت جدید رنو که یک هاچبک سه در است معرفی می‌شود. از تیزر تبلیغاتی این خودرو می‌توان فهمید که مکانیزم باز شدن درهای خودرو بسیار جالب است و به نظر می‌رسد که قرار است رو به بالا باز شوند.

همینطور لوگوی درخشان رنو را می‌توان بر روی خط درها مشاهده کرد. از دیگر تغییرات قابل توجه در طراحی خودرو می‌توان به لوگوی بزرگ بر روی در عقب، رینگ‌های عظیم دو رنگ، و چراغ‌های عقب C شکل اشاره کرد.

نام سیمبیوز از کلمه کهن یونانی به معنی زندگی در کنار هم می‌آید. این خودرو افق دید رنو را نسبت به محصولات سال ۲۰۳۰ نشان می‌دهد که به سیستم رانندگی خودکار مجهز است. سیمبیوز از آخرین تکنولوژی خودروهای الکتریکی بهره می‌برد. با نگاه کردن به این خودرو می‌توان آن را خودرویی کوچک که محیط زیست و جاده‌ها را دگرگون می‌کند، توصیف کرد. سیمبیوز به طور کامل در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۷ معرفی می‌شود و مگان RS نیز بالاخره عرضه می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.