مکمل بنزین
خبر

عرضه DS3 در انگلستان با کلید پرداخت الکترونیکی!

کمپانی سیتروئن در سال 2014 برند DS را به یک خودروساز لوکس تبدیل کرد که آخرین دست آوردهای آن مدل‌های DS5 و DS7 هستند. DS اکنون در تلاش است که اعتبار خود را در بین برندهای لوکس موجود در جهان تقویت کند و به همین دلیل برای اولین‌بار خودروی DS3 را با کلید هوشمند پرداخت الکترونیکی در انگلستان عرضه کرده است.

کلید مذکور به طور انحصاری در مدل DS3 Connected Chic موجود است. این کلید از یک تراشه پرداخت یکپارچه bPay بهره برده و برای ساخت آن از فناوری RFID و تکنولوژی بی‌سیم استفاده شده است. سیستم مذکور چیزی شبیه به Android Pay بوده و سیستم پرداخت کمپانی اپل در تلفن‌های هوشمند است.

مشتریانی که مدل جدید DS3 Connected Chic را در ماه سپتامبر خریداری کنند؛ از فناوری جدید کمپانی DS استفاده خواهند کرد. تکنولوژی جدید DS قیمت خودروی مذکور را 40 دلار افزایش داده و قیمت آن را به 20560 دلار می‌رساند.

خودروی DS3 Connected Chic به غیر از کلید هوشمند خود، از ترمزهای جدیدی استفاده می‌کند و شکل و شمایل آن مقداری بهتر شده است. در این خودرو شاهد افزایش ارتفاع، رینگ‌های 17 اینچی، چراغ‌های LED جلو، وجود فناوری‌هایی مانند Apple CarPlay و Mirror Link به همراه یک صفحه نمایش 7 اینچی هستیم.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا