مکمل بنزین
گوناگونخبر

شباهت فوق العاده رندر پولار کمپانی اشکودا به کراس اوور فابیا 2019

این بار با معرفی مدل پولار  به نظر می‌رسد که کمپانی اشکودا به فکر تولید یک برادر کوچکتر برای مدل‌های کوراک و کودیاک است. گویا این کمپانی همچنان به تولید کراس اوورهای خود در سال‌های آینده همانند گذشته ادامه خواهد داد .

تولید مدل کودیاک سایز متوسط در سال قبل و مدل جمع و جور کوراک موید این امر است. با وجود تعداد زیادی از کمپانی‌های اتومبیلسازی که امیدوارند در زمره کمپانی‌های نام‌آور تولیدکننده کراس اوورهای جمع و جور قرار گیرند، این کمپانی اهل چکسلوواکی در نظر دارد تا با ارائه مدل‌های کامپکت شهری خود به تازه واردهایی نظیر هیوندا کونا، کیا استونیک، سئات آرونا بپیوندد.

البته کراس اوور جدید اشکودا شباهت های زیادی به پسرعموی اسپانیایی خود یعنی ارونا دارد زیرا هر دو از پلتفرم مشابه  MQB A0 بهره می‌برند. عکس‌های مخفیانه گرفته شده از فابیای سوپرمینی نیز حاکی از آن است که سخت افزارهای به کار گرفته شده در این خودرو نیز از کیفیت خوبی برخوردارند. 

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که کوچکترین کراس اوور اشکودا یعنی رندر پولار، ورژن کراس اوور فابیا خواهد بود و انتظار می‌رود که طراحی آن بعد از مدل‌های کودیاک و کوراک، مورد توجه همگان قرار گیرد. گزارش های اخیر از نامگذاری نام  “پولار” بر روی این خودرو حکایت دارد هرچند استفاده از نامی که با حرف “K آغاز شود تعجب آور نخواهد بود.

به احتمال زیاد در این خط تولید، مدل کوپه کودیاک با سقف منحنی شکل خود همانند مدل مفهومی الکتریکی Vision E در اوایل سال جاری عرضه خواهد شد و قرار است برای نمایشگاه هفته بعد فرانکفورت اماده و به‌روز شود. مجموعه ای از EV ها نیز در حال تولید هستند که بی شک برخی از مدل‌های این مجموعه، کراس اوور خواهند بود زیرا این سبک بدنه در تمام بخش ها به محبوبیت بی‌نظیری دست یافته است.

علاوه بر اضافه نمودن مدل‌های جدید، کمپانی اشکودا، پلاک اسم‌های موجود را دیگر به کار نمی‌برد زیرا مدل سطح پایین سیتیگو که تنها در اروپا عرضه شد به دلیل کمبود تقاضا نتوانست به حیات خود ادامه دهد و شاهد تولید نسل‌های بعدیش باشد. البته هنوز مشخص نیست که آیا این جانشین RAPID مجددا در دو نسخه مجزا اسپیسبک و رگولار ارائه می‌شود یا خیر. برخی اخبار می‌گویند که یکی از این دو نسخه از میدان به در خواهد شد.

پویا موسوی

در بهار سال ۹۶ به چرخان پیوسته‌ام و عاشق هیولاهای کلاسیک امریکایی و موتورهای کاربراتوری پر سر و صداشون هستم ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا