مکمل بنزین
گوناگونخبر

سفری گذرا به رویداد بزرگ نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت موتور 2017

نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت موتور، همواره شاهد حضور کمپانی‌های قدرتمند خودروسازی بوده و خریداران و طرفداران انواع خودروها هر سال از سراسر جهان در این نمایشگاه حضور می‌یابند.

برای این‌که بفهمید  امسال، در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت موتور چه اتفاقاتی افتاده و چه مدل ماشین‌هایی از سراسر جهان حضور داشتند به تلاش زیادی احتیاج ندارید چون ما تقریبا همه کارها را انجام داده‌ایم و یک لیست جامع از تولیدات جهانی و اروپایی و خودروهای مفهومی رونمایی شده مختلف را گرداوری نموده‌ایم تا کار را برای شما آسان کنیم.


امسال شصت و هفتمین نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت موتور در هتل Frankfurt Messe برگزار شد، این نمایشگاه که با عناوین Internationale Automobil-Ausstellung یا IAA نیز شناخته می‌شود در روزهای 12 و 13 سپتامبر، مملو از خبرنگاران و گزارشگران خبری بود و قبل از تاریخ 16 تا 24 سپتامبر که درب های این نمایشگاه به روی عموم مردم باز گردید نیز در روزهای 14 و 15 سپتامبر عرصه حضور تجار و فروشندگان ماشین بود.

همانطور که از قبل هم پیش‌بینی شده بود برندهای آلمانی بسیار معروف و مارکهای وابسته به آنها با قدرت هر چه تمام‌تر در این نمایشگاه ظاهر شدند. این نمایشگاه عرصه حضور بسیاری از خودروهای جدید و متفاوت است اما می‌توان برخی مدل‌های برجسته و متمایز نظیر مدل مفهومی A6 آئودی، مدل new X3 بی‌ام‌و، مدل کانسپت X7، هایپرکار Project One مرسدس بنز و T-Roc فولکس واگن را نیز مشاهده نمود.


درحالی‌که شنیدن این خبر که برخی مارک‌های بین المللی نظیر آلفارومئو، DS، فیات، اینفینیتی، جیپ، میتسوبیشی، نیسان، پژو و ولوو تصمیم گرفتند تا در رویداد بزرگ شرکت نکنند واقعا شوکه کننده بود اما دیگر کمپانی‌های اتومبیل‌سازی خارجی وقت را غنیمت شمرده و در آغاز به کارخود در این نمایشگاه هیچ تاخیری را جایز ندانستند. مدل‌هایی نظیر فراری پرتوفینو، هیونداi30N و هوندا Urban EV تنها چند نمونه از مدل‌های تازه وارد این نمایشگاه بودند.

پویا موسوی

در بهار سال ۹۶ به چرخان پیوسته‌ام و عاشق هیولاهای کلاسیک امریکایی و موتورهای کاربراتوری پر سر و صداشون هستم ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا