مکمل بنزین
برگزیده‌هاتماشاخانه

بررسی تویوتا CHR مدل 2018 (ویدئوی اختصاصی)

مدت‌ها بود که خودروهای اصلی تویوتا مانند کمری، کرولا و لندکروزر، از لحاظ ظاهری تغییراتی کم و ساده‌ای داشتند و این مورد، بازار مشتریان تویوتا را با خطر روبرو می‌ساخت، تا اینکه تویوتا تصمیم گرفت یک انقلاب در صنعت طراحی داشته باشد.

در کل دنیا بازار کراس‌اوورهای جمع‌وجور و یا همان ساب‌کامپکت‌ها، رونق زیادی پیدا کرده و طرفداران کوچک و بزرگ زیادی را به‌خود جلب نموده است. بنابراین کاملا طبیعی خواهد بود که تویوتا بخواهد در این بخش از دنیای خوش رنگ و لعاب خودرو نیز پادشاهی کند.

toyota_c-hr_review-header

تویوتا C-HR انقلابی بود که در سال ۲۰۱۴ به معرض نمایش گذاشته شد تا بزرگی تویوتا را هر چه بیشتر به رخ بکشد. این خودرو در ابتدا به‌صورت یک طرح مفهومی و کانسپت معرفی گردید و اما به‌تازگی، این برند ژاپنی، C-HR را با تغییرات بسیار اندک روانه بازار کرده است.

در کلیپ  ویدئویی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به‌صورت  اختصاصی به فارسی دوبله کرده‌ایم، نسخه 2018 و جدید این خودرو را برای‌تان بررسی کرده‌ایم تا با توانایی‌ها و قابلیت‌های این کراس‌اور کامپکت و جذاب بیشتر آشنا شوید.

پیمان گل‌کار

این روزها به‌قدری دنیای خودرو و فناوری در حال نزدیک شدن است که یک نفر با علاقه مشترک، می‌تواند تا هر دو حوزه را با عشق دنبال کند: این عاشق منم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا