مکمل بنزین
گوناگونخبر

سرانجام قیمت تویوتا راو4 ادونچر (RAV4 Adventure 2018) مشخص شد

کمپانی تویوتا، فوریه امسال در نمایشگاه خودروی شیکاگو، خودروی تنومند خود یعنی تویوتا RAV4 Adventure 2018 را معرفی نمود که توانست چشمان بسیاری از دوستداران خودرو را به خود خیره نماید. اکنون پس از آن رونمایی بی‌نظیر، زمان آن است که این کمپانی درب‌ها را به سوی مشتریانی که بی‌صبرانه خواهان این مدل هستند باز کند تا حداقل قیمت 28695 دلار را که شامل هزینه 995 دلاری هزینه جا به جایی خودرو تا مقصد نیز هست، پرداخت نمایند.

گزارشات منتشر شده از پرداخت 29395 دلار برای مدل چهار چرخ متحرک، قبل از انتخاب تجهیزات و آپشن‌های اختیاری حکایت دارد که نسبت به قیمت اولیه کمی بالاتر است.

کار جالب و تحسین برانگیز دیگر کمپانی تویوتا این است که برای افزایش توانایی و استقامت تویوتا RAV4 Adventure 2018 در همه جاده‌ها و مسیرها، سیستم تعلیق آن را با افزایش 6.5 اینچ فاصله تا زمین یعنی در حدود 17 سانتیمتر یا به بیان ساده‌تر در حدود 0.4 اینچ بیشتر از RAV4 معمولی دستکاری نموده‌است.

همانند سایر مدل‌های RAV4، محیط داخلی تویوتا RAV4 Adventure 2018 به سیستم‌هایی نظیر  Trailer Sway Control و یا HAC مجهز شده که رانندگی با این خودرو را بسیار آسان‌تر می‌کند و یک سفر لذت بخش را برای رانندگانش به ارمغان می‌آورد.

تکنولوژی Safety Sense P تویوتا نیز بخشی از معامله است و از دیگر آپشن‌های به کار گرفته شده در این خودرو می‌توان به تکنولوژی‌های کانونی نظیر سیستم پیشگیری از تصادف همراه با سیستم تشخیص عابر پیاده، سیستم فعال کنترل سرعت، سیستم نور بالای خودکار و سیستم هشدار انحراف از خطوط  که شامل دستیار ترافیک هم است، اشاره نمود.

برای متمایز نمودن تویوتا RAV4 Adventure 2018 از دیگر مدل‌های RAV4، این کمپانی، طیف وسیعی از حواشی مشکی برجسته را در اطراف و لبه‌های چراغ جلو، لامپ مه‌شکن، ریل‌های سقف و چراغ‌های سپر که جدیدا به آن اضافه شده، به کار برده‌ است. در درون خودرو، آپشن‌هایی نظیر پانل‌های تر و تمیز، دستگیره تغییر دنده چرمی و محافظ‌های درب عقب به چشم می‌خورند. همچنین در قسمت بار پریز برقی همراه با حصیرهای ضد آب برای هر دو کابین و صندوق عقب قرار داده شده است.

پویا موسوی

در بهار سال ۹۶ به چرخان پیوسته‌ام و عاشق هیولاهای کلاسیک امریکایی و موتورهای کاربراتوری پر سر و صداشون هستم ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا