مکمل بنزین
گوناگونخبر

از لوگوی جدید BMW رونمایی شد

داشتن یک لوگوی دایره شکل به رنگ آبی و سفید بر روی کاپوت خودرویتان بسیار لذت بخش و چشم‌نواز است؛ اما برای مدل‌‌های جدید BMW 8 ،BMW i8 ،i8 roadstar، سری 7 و X7، یک آرم سیاه و سفید به کار رفته که زینت بخش این اتومبیل‌ها خواهد بود.

این لوگو به نوعی خودرو‌های نامبرده را از دیگر محصولات این کمپانی جدا می‌کند.تمام اتومبیل‌هایی که از این آرم بر روی آن‌ها استفاده شود، با نام مدل‌های الیت BMW شناخته خواهند شد. علاوه بر تغییر رنگ، لوگوی سیاه و سفید جدید BMW تغییرات جدیدی را نیز به خود دیده است. برای مثال؛ نام کامل کمپانی یعنی “Bayerische Motoren Werke” نوشته خواهد شد که به نظر می‌رسد کمی از زیبایی آن می‌کاهد.

ما به زودی چندین کاسنپت از شاسی بلند BMW؛ یعنی X7 را مشاهده خواهیم کرد و تصاویری از سری 8 کوپه نیز در فضای مجازی موجود است.

پرچمداران جدید BMW و به نوعی گل سرسبد اتومبیل‌های این شرکت یک درک و تعریف جدید از اتومبیل لوکس به ارمغان خواهند آورد و زیبایی تاثیرگذار آن‌ها، احساس لذتی که از رانندگی به دست می‌آورید را دوچندان خواهد کرد.

مدل‌های الیت BMW مشتریان خاص خود را خواهد داشت. به گفته هیلدگارد ورتمن، معاون ارشد BMW، این خودرو‌ها مخصوص افرادی است که می‌خواهند از زمان در اختیارشان بهترین استفاده را ببرند. وی ادامه داد که شعار این محصولات این است که ” لحظه را در دست بگیر و از آن برای خلق و ثبت چیزهای زیبا و معنادار استفاده کن”

جدا از زیبایی، طبق قرارداد، خریداران می‌توانند بدون پرداخت هزینه اضافی از یک ویژگی حمل و نقل جذاب استفاده کنند. به این شکل که اگر اتومبیل شما نیاز به سرویس و تعمیر داشته باشد، کارکنان کمپانی به محل زندگی و یا کار شما مراجعه کرده و بعد از انجام تعمیرات نیز خودرو را به همان جا خواهند فرستاد.

لازم به ذکر است افرادی که یکی از این مدل‌ها را در گاراژ خانه خود پارک کرده‌اند، ‌می‌توانند هر یک از دیگر محصولاتی که لوگوی سیاه و سفید BMW بر روی آن‌ها ثبت شده است را دریافت کنند. برای مثال اگر در حال حاضر صاحب یک BMW سری 7 باشید و نیاز به جای بیشتر در اتومبیل خود داشته باشید؛ می‌توانید یک BMW X7 دریافت کنید.

لوگوی سیاه و سفید BMW در نمایشگاه فرانکفورت در روز 14 سپتامبر رونمایی خواهد شد. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر از این نمایشگاه می‌توانید از این مطلب استفاده نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا