Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

انتظارها به پایان رسید: بالاخره اولین عکس‌های رنو مگان RS 2018، این هاچ‌بک فوق‌العاده جذاب فرانسوی منتشر شد

بالاخره انتظارها به پایان رسید و در آستانه نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت موتور، اولین عکس‌های رسمی خودروی رنو مگان RS 2018 منتشر گردید، بنابراین به احتمال زیاد این خودروی هاچ‌بک فرانسوی در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت موتور رونمایی می‌شود و اولین نمایش جهانی خود را جشن خواهد گرفت.

این خودروی اسپرت کمپانی رنو دارای همان ساختار کلی نسخه های استاندارد مگان است اما دارای قوس چرخ‌های پهن‌تری است که در قسمت جلو از وجود دریچه‌های هوای جاسازی شده، اسپویلرهای نصب شده در هر دو طرف سپر و رینگ‌های برجسته همراه با تایرهای جمع و جورتری که کمتر به چشم می‌آیند بهره می‌برد.

از دیگر ویژگی‌هایی که خودروی رنو مگان RS 2018 را از سایر مدل‌های این کمپانی متمایز می‌سازد می‌توان به وجود واحدهای نور پایین سپر جلوی این خودرو که یک علامت سنگ فرشی شطرنجی را به وجود می‌آورند و دفیوزر عقبی برجسته همراه با یک اگزوز مرکزی اشاره نمود. همچنین یک باله عقبی بی نظیر و اندکی نامحسوس نیز در این خودرو به چشم می‌خورد.

در عکس‌هایی که از محیط داخلی این خودرو منتشر شده می‌توان وجود یک چرخ فرمان اسپورت همراه با یک نشان‌گر قرمز تنظیم شده بر روی ساعت 12، صندلی‌های تک‌نفره کوچک و جمع و جور و ترکیبی از دکوراسیون آلومینیومی و نواردوزی های قرمز رنگ فوق‌العاده جذاب و اسپرت را مشاهده نمود.

حال آن‌که قبلا انتظار می‌رفت رنو مگان RS 2018 از یک موتور 2.0 لیتری توربو میل بهره ببرد، انتشار این تصاویر از وجود یک موتور 1.8 لیتری توربو شارژر بنزینی آلفین با توانی حدود 300 اسب بخار حکایت دارد.

کمپانی رنو اذعان نموده که هر دو گیربکس دستی شش سرعته و گیربکس دو کلاچه اتوماتیک را به صورت چرخ جلو متحرک  ارائه خواهد داد.

همانند سایر مدل‌های اسپرت مگان، رنو مگان RS 2016 نیز از فرمان چرخ عقب 4Control بهره خواهد برد که به صورت استاندارد توسط یک فعال کننده الکترومغناطیسی نصب شده بر روی محور عقبی کنترل خواهد شد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.