مکمل بنزین
گوناگونخبر

C-HR هیبریدی در فرانکفورت؛ آغاز قدرتمندانه تویوتا!

تویوتا علاوه بر مدل 2018 خودروی لندکروزر؛ کانسپت مفهومی و جدید C-HR هیبریدی را  در نمایشگاه خودروی فرانکفورت معرفی کرده است. این رونمایی در حالی صورت گرفته است که مدل معمولی C-HR به یک پیشرانه 1.8 لیتری بنزینی با توان 122 اسب‌بخار مجهز بود؛ در حالی که نسخه هیبریدی C-HR به لطف فناوری ممتاز خود؛ قدرت بیشتری را در اختیار رانندگان قرار می‌دهد.

جدا از سخت‌افزار اسرارآمیز کانسپت هیبریدی C-HR؛ باید به این نکته اشاره داشت که تیم طراحی اروپایی تویوتا عناصر اصلی و سنگین C-HR را با پیچ تاپ‌های معمول به کار برده و همان طرح اصلی را دنبال کرده‌اند. کانسپت C-HR هیبریدی کمی اسپرت‌تر شده و ارتفاع آن کمتر از نسخه معمولی است. رنگ C-HR هیبریدی، نقره‌ای تیره کربنی مات بوده و برای زیباتر شدن آن از رنگ‌های براق سفید و سیاه در جای جای آن استفاده شده است.

در بدنه C-HR هیبریدی از خطوط کرومی تیره رنگ استفاده شده و این خودرو از رینگ‌های بزرگ و 20 اینچی زیبا و فوق‌العاده بهره‌مند است. تویوتا نوع پوشش سقف C-HR را تغییر داده و از یک الگوی بلورین به رنگ‌های سیاه، سفید و نارنجی استفاده کرده است. تغییرات و رنگ‌های مذکور بر روی ستون A و آینه‌های جانبی تویوتا C-HR هیبریدی کاملا مشخص است.

محیط داخلی C-HR هیبریدی بر خلاف رنگ‌آمیزی و تغییرات ظاهری آن هیچ تفاوتی با مدل معمولی ندارد و فقط از ترکیب رنگ‌های سیاه، سفید و نارنجی سوخته برای تزئین درب، داشبورد و دور صفحه نمایش لمسی C-HR استفاده شده است.

کانسپت C-HR این هفته در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2017 به نمایش گذاشته شده و تویوتا وعده داده است که این آغازی قوی برای تولید خودروهای هیبریدی از ابتدای سال آینده میلادی خواهد بود.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا