مکمل بنزین
خبر

یک سورپرایز عالی از طرف کمپانی لکسوس، فیس لیفت NX 300h 2018، با قیمت پایین‌تری عرضه می‌شود!

بالاخره قیمت لکسوز فیس لیفت NX 300h 2018 توسط وبسایت Cars Direct فاش شد و در کمال تعجب قیمت مدل پریمیوم این خودرو کاهش یافته است که می‌تواند یک سورپرایز فوق‌العاده برای دوستداران این خودرو باشد.
طرفداران این خودرو و کسانی که مایلند سوئیچ لکسوز فیس لیفت NX 300h 2018 را در دستان خود داشته باشند باید حداقل مبلغ 39330 دلار را هزینه کنند که از قیمت 40715 دلاری مدل 2017 این خودرو به مراتب مناسب‌تر است.

اما این بدان معنا نیست که این خودرو از لحاظ تکنولوژی از سایر مدل‌های این کمپانی پایین‌تر است بلکه برعکس، خریداران لکسوز فیس لیفت NX 300h 2018 می‌توانند از وجود پیشرفت‌های تکنیکی و مکانیکی این خودرو لذت ببرند.


از جمله تکنولوژی‌های به کار رفته در مدل‌های NX 300h میتوان به وجود سیستم ایمنی خاص این برند به عنوان سیستم استاندارد و همچنین اجزای سوسپانسیون ارتقا یافته اشاره نمود که باعث می‌شوند این SUV، بی باکتر و بی پرواتر از همیشه جلوه کند.
هنگامی که این خودرو در ماه آپریل عرضه شد، کمپانی لکسوز اذعان داشت که خودروهای مدل NX300H دارای فنرهای ارتجاعی، میله ها و بوش‌های تثبیت کننده ای هستند که باعث چرخش و عکس‌العمل بهتر این خودرو در پیچ‌ها و جاده‌ها می‌شوند.


از چشم‌انداز بصری مشخص است که لکسوز فیس لیفت NX 2018 نسبت به مدل قبلی خود دستخوش تغییرات بسیاری شده که از جمله آن‌ها می‌توان به وجود طرح مشبک اسپیندل جلویی، چراغ‌های جلویی و عقبی متمایز و اگزوزهای کرومی و در مدل NX 300h به عناصر L شکل کرومی رنگ در سپر عقبی اشاره کرد.

 

پویا موسوی

در بهار سال ۹۶ به چرخان پیوسته‌ام و عاشق هیولاهای کلاسیک امریکایی و موتورهای کاربراتوری پر سر و صداشون هستم ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا