Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

رونمایی از مدل مفهومی رنو سیمبیوز در نمایشگاه فرانکفورت موتور!

بالاخره انتظارها به پایان رسید و مدل مفهومی خودران رنو سیمبیوز و خانه مخصوص این خودرو در نمایشگاه خودرو فرانکفورت موتور 2017 معرفی گردید. گفته می‌شود که خودروی رنو سیمبیوز، به گسترش چشم‌انداز وسایل نقلیه الکتریکی خودرانی که احتمالا در سال 2023 تولید و روانه بازار خواهند شد کمک خواهد کرد، لذا کمپانی رنو از هم اکنون در حال طراحی تکنولوژی‌ها و اجزایی است که قرار است در حول و هوش سال 2023 در خودروهای تمام الکتریکی خود از آنها استفاده نماید.

کمپانی رنو اذعان نموده که خودروی رنو سیمبیوز، همانند یک جزء از خانه شما طراحی شده که هر زمان بخواهید می‌تواند به صورت اتوماتیک، برای شما رانندگی کند و محیط داخلی آن نیز از طراحی مدرن اتاق نشیمن الهام گرفته شده است.

گزارشها بیان داشته اند که خودروی رنو سیمبیوز، در هنگام پارک، همانند یک اتاق چند منظوره مدولار و قابل حرکت عمل نموده و لذا به این دلیل است که خانه رنو سیمبیوز، شامل یک سکوی بالابر است که به مدد آن، این خودرو می‌تواند بخشی از اتاق نشیمن، اتاق خواب یا تراس پشت بام باشد.

بسته به نیازهای صاحب خودرو، رنو سیمبیوز می‌تواند همانند یک محل استراحت باز گردد و یا برای انجام کارهای خصوصی، مطالعه و محیط بی سروصدا، بسته شود.

خودروی رنو سیمبیوز مجهز به اینترنت است و لذا دارای ارتباط دائمی با خانه مخصوص به خود است بنابراین، تنظیمات نورپردازی و حالت نور، می‌تواند بدون هیچ مشکلی بین خودرو و ماشین، منتقل شود.

بر اساس تنظیمات طراحی شده برای یک سفر، این خودرو به وسیله آسانسور، به طبقه پایین آمده و در شب پیش از مسافرت، به طور کامل شارژ خواهد شد، سپس چراغ‌ها خود به خود خاموش شده و با بسته شدن درب‌ها شما راهی سفر خواهید شد.

نیروی تولید شده به طور مشترک بین خودروی رنو سیمبیوز و خانه تقسیم می‌شود و در صورت قطع کامل برق، باتری‌های خودرو می‌توانند به صورت اتوماتیک، نیروی برق را به خانه منتقل نمایند. همچنین مالک با توجه به سلیقه خود می‌تواند از نیروی برق خودرو برای خانه استفاده نماید.

کمپانی رنو هنوز اطلاعات کاملی را در مورد سیستم انتقال قدرت مدل مفهومی رنو سیمبیوز و یا عملکرد خودران مستقل آن ارائه ننموده، اما این کمپانی وعده داده که در اواخر امسال، احتمالا زمانی که تست نحوه رانندگی این خودرو را آغاز خواهد کرد جزئیات بیشتری را در مورد سیمبیوز منتشر نماید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.