مکمل بنزین
گوناگونخبر

آرونا سئات، این SUV کوچک آماده است تا بازار را از دست رقبایش بقاپد!

این بار، کمپانی آرونا با خودروی جدید خود، آرونا سئات به بخش SUV های جمع و جور پای می‌نهد. این کمپانی امیدوار است که این تازه وارد خوش چهره در بخش SUV ها خوش بدرخشد و توجه علاقه مندان را به خود جلب نماید.

از جهتی می‌توان گفت که آرونا سئات همان ورژن سئات فولکس واگن تی راک است زیرا هر دو خودرو بر اساس پلتفرم مدولار مشابهی ساخته شده اند که به نوبه خود در آخرین نسخه ایبیزا سئات و خودروی سوپرمینی فولکس واگن پولو نیز به کار گرفته شده است.

این SUV جدید اسپانیایی از طراحی موفق سئات ایبیزای جدید بهره می‌برد و کمپانی سئات امیدوار است که آرونا سئات نیز مانند ایبیزا به موفقیت چشمگیری دست یابد. کمپانی سئات این روزها با خلق شکل جدیدی از SUV ها که به نحو خلاقانه‌ای داینامیک و پویا هستند، بعد از ارائه مدل‌های مختلف، پله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری طی می‌نماید.

خودروی آرونا سئات جدید، دومین SUV تولید شده توسط این کمپانی اسپانیایی است که با الهام از برادر بزرگتر خود، آتیکا سئات ساخته شده و در انتظار است تا بعد از این SUV بزرگ و غول پیکر، به بازار عرضه شود.

کمپانی آرونا، طیف وسیعی از موتورهای کارامد و قوی را برای هر سلیقه ای ارائه نموده که با موتور  TSI 1 لیتری در دو ورژن -95PS و 115PS-, اغاز می‌گردد در حالی که یک موتور دیزل TDI 1و6 لیتری نیز علاوه بر دو ورژن 95PS  و  115PS برای خودرو آرونا سئات در دسترس است. نسخه FR که دارای سرعت بیشتری نیز هست، قدرت خود را از یک موتور TSI 1.5 لیتری به همراه قابلیت غیر فعال سازی سیلندرها و خروجی قدرتمند  150PS به دست می‌آورد.

پویا موسوی

در بهار سال ۹۶ به چرخان پیوسته‌ام و عاشق هیولاهای کلاسیک امریکایی و موتورهای کاربراتوری پر سر و صداشون هستم ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا