مکمل بنزین
گوناگونخبر

واکسهال اینسیگنیا GSi با سیستم تمام چرخ متحرک و توان 260 اسب بخار!

واکسهال اینسیگنیا با داشتن عملکرد خوب و قیمت معقول و مناسب و نسبتا اقتصادی، یک خودروی به صرفه و مناسب است اما مهیج ترین و جذاب‌ترین چهار چرخی که تاکنون دیده ایم نیست. اما گویا واکسهال اینسیگنیا GSi  قرار است این شرایط را برهم بزند و به خودرویی خاص و مشتری پسند مبدل گردد.

همانند سدان گرند اسپورت و اسپرت تورر این کمپانی، خودروهای نام گزاری شده به نام GSi از وجود یک موتور گاز سوز 2 لیتری توربوشارژر  که توان 257 اسب بخار معادل با 191 کیلووات و گشتاور 295 پوند-پا معادل با 400 نیوتن متر را تولید می‌کند بهره می‌برند. وجود آپشن‌هایی نظیر سیستم تمام چرخ متحرک، گیربکس اتوماتیک 8 سرعته، سیستم تعلیق اسپرت و ترمزهای برومبو نشان می‌دهد واکسهال اینسیگنیای جدید تمام اجزای لازم برای تبدیل شدن به یک خودروی لوکس و خاص را داراست.

البته برای کسانی که مدل واکسهال اینسیگنیا اسپورت تورر را انتخاب می‌کنند، موتور دیگری نیز به عنوان یک انتخاب دیگر وجود دارد. یک موتور دیزل بای توربو 2 لیتری که به احتمال زیاد توانی کمتر از موتور گازسوز  را تولید می‌کند. توان تولید شده توسط این خودرو معادل 198 اسب بخار یا 147 کیلووات ساعت است اما این موتور گشتاور زیادی معادل با 354 پوند-پا یا 479 نیوتن متر را تولید می‌کند.

با این وجود هنوز ما چیزی در مورد شتاب و سرعت این خودرو نمی‌دانیم زیرا کمپانی واکسهال، از انتشار هر گونه اطلاعات رسمی کاربردی در مورد این خودروها خودداری نموده است البته ما اطلاع داریم که این کمپانی قرار است خودروهای خود را در اطراف نوربرگرینگ تست نماید. از دیگر ویژگی‌هایی که بدنه واکسهال اینسیگنیا GSi را اسپرت‌تر می‌کند می‌توان به سپرهای بازطراحی شده، حاشیه ها و اسپویلر عقبی ظریف آن اشاره نمود. همچنین دو جفت چرخ 20 اینچی آلیاژی و لوله های اگزوز دوگانه، ویژگی های دیگری هستند که می‌توان از آن‌ها برای توصیف این سری از خودروهای متمایز کمپانی واکسهال استفاده نمود.

پویا موسوی

در بهار سال ۹۶ به چرخان پیوسته‌ام و عاشق هیولاهای کلاسیک امریکایی و موتورهای کاربراتوری پر سر و صداشون هستم ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا