Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

10 رویداد جالب نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت (ویدئوی اختصاصی)

نمایشگاه خودروی فرانکفورت همانند دیگر نمایشگاه های روز خودرو، با تمام جذابیت هایش به اتمام رسید. در این نمایشگاه جذاب بین المللی اکثر کمپانی‌های بین المللی و پر فروش دنیا نظیر مرسدس بنز، هوندا، هیوندای کره و حتی برند‌های کمتر شناخته شده چینی و اروپایی با به نمایش گذاشتن محصولات تمام برقی و یا هیبریدی خود نشان دادند که در حال تولید محصولات جدیدی برای بشر هستند.

طبیعی است که با توجه به روند صعودی مصرف سوخت های فسیلی، در کنار اتمام سریع آنها آلودگی محیط زیست و هوا نیز روز به روز بیشتر شده و دیگر احساس نیاز به خودروهای برقی یا هیبریدی با کمترین آلایندگی ممکن به شدت احساس می‌شود.

به طور مثال کمپانی بی‌ام‌و با معرفی یک محصول خاص از سری i سعی دارد تا با محصولا تسلا رقابت کرده و آنرا از میدان خارج سازد. از سوی مقابل کمپانی های شرقی نیز بی کار ننشسته و هر یک با معرفی خودروهایی خاص در سگمنت های مختلف، سعی در قبضه بازار آینده دارند. کمپانی کیا با معرفی یک کراس اوور زیبا یکی از آنهاست!

جالب است بدانید که چری نیز که در ایران یک کمپانی تولید کننده چینی با خودروهایی متوسط شناخته میشود، با معرفی محصولی زیبا و عجیب؛ قول داد تا به زودی محصولاتش در اروپا نیز به فروش برسد!

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.