مکمل بنزین
خبر

امکان رزرو SUV خاص مرسدس بنز (EQ تمام الکتریکی) برای خریداران!

از آن‌جا که همیشه، مشتریان نروژی اولین کسانی هستند که شانس سفارش خودروهای الکتریکی تازه وارد بسیار جذاب را دارند هم‌اکنون نیز درب‌های رزرو کمپانی مرسدس بنز به روی این خریداران برای سفارش مرسدس بنز EQ تمام الکتریکی سایز GLC باز شده است. پیش از این نیز کمپانی آئودی، در اواخر ماه آوریل، امکان رزرو خودروی مرسدس Quattro خود را برای مشتریان نروژی فراهم نموده بود.

البته به دلیل این‌که نسخه تولیدی SUV تمام الکتریکی مرسدس بنز EQ هنوز به طور کامل رونمایی نشده ، رزرو این خودرو که معادل با 2500 دلار آمریکا بوده کاملا قابل برگشت است. مشتریان علاقه زیادی را به رزرو این SUV  جمع و جور نشان داده اند اما روند رزرو این خودرو،  به یک اتومبیل به ازای هر مشتری محدود شده است.

کمپانی مرسدس بنز در این خصوص بیان نموده که میزان علاقه مشتریان به رزرو این SUV بسیار بالا بوده و از این رو این کمپانی در سه شنبه گذشته شروع به جمع آوری سپرده ها کرده است. با این‌که این کمپانی چیزی از تعداد میزان سپرده گزارش نداده اما بنا بر گزارش های موثق به دست آمده، این تعداد تا کنون چیزی برابر با حدود 2000 واحد بوده است.

انتظار می‌رود که اولین سفارش های این مدل در سال 2019 تحویل داده شوند.

مدل کانسپت EQ تمام الکتریکی مرسدس بنز به یک موتور 70 کیلووات ساعت مناسب برای مسافت‌های 500 کیلومتری یا 310 مایلی و یک سیستم  NEDC مجهزاست اما انتظار می‌رود که نسخه تولیدی این خودرو، محدوده رانندگی بیش از 350 کیلومتر یا 220 مایل داشته باشد.

همچنین این خودرو با دو موتور الکتریکی و مجموع توان 300 کیلووات و سیستم تمام چرخ متحرک می‌تواند در کمتر از 5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر یا 62 مایل در ساعت دست یابد.

 

 

پویا موسوی

در بهار سال ۹۶ به چرخان پیوسته‌ام و عاشق هیولاهای کلاسیک امریکایی و موتورهای کاربراتوری پر سر و صداشون هستم ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا