مکمل بنزین
گوناگونخبر

خودروی برقی رقیب تسلا را ببینید: تاندر پاور

در حالی که همه اروپاییان درگیر نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2015 هستند، یک کمپانی شرقی آسیا به عنوان رقیبی برای تسلا، از یک خودروی برقی رونمایی کرد. این محصول با نام تاندر پاور؛ یک محصول لوکس است که از سوی تایوان و با طراحی خارجی یک کمپانی ایتالیایی و دیزاین داخلی یک شرکت مهندسی آلمانی روانه بازار شده است. این خودرو با تمامی ویژگی‌ها و عناصر خاصش تبدیل به یک محصول منحصر به فرد شده است و باید آرزو می‌کردیم که از این خودرو در نمایشگاه خودروی فرانکفورت رونمایی شود. این محصول به طور ویژه‌ای از یک موتور قدرتمند بهره می‌برد که در نوع خود بسیار جالب است.

thunder_power_sedan_front-2-970x546-c

نسخه سدان Thunder Power با دو پیشرانه عرضه خواهد شد. یکی با توان 308 اسب بخار و گشتاور 236 پوند فوت و دیگری 429 اسب بخار قدرت و گشتاور 413 پوند فوت! جالب است بدانید که موتور دوم برای طی کردن سرعت صفر تا صد کیلومتر زیر 5 ثانیه زمان لازم داشته و حداکثر سرعتش نیز تقریبا 250 کیلومتر بر ساعت است.

thunder_power_sedan_exterior-970x546-c

مهم نیست که شما برای خرید کدام مدل دست به جیب می‌شوید (قیمت تقریبی این محصول حدودا 63 هزار دلار است)، چون قادر هستید که با کمک استودیو Zagato در ایتالیا به طراحی مورد نظر خود دست پیدا کنید. درون کابین این خودروی لوکس شرقی نیز امکانات تقریبا کامل است. تمامی لوازم درون خودرو از چرم بوده و داشبورد آن از چوب واقعی ساخته شده است. همچنین سیستم مولتی مدیای این تندر قدرتمند یک نمونه لمسی و کاملا ویژه است و می‌تواند با یک بار شارژ تا 400 مایل کنار شما باشد.

thunder_power_sedan_interior-970x546-c thunder_power_tp_touch-970x546-c

این سدان بر روی پلتفرم EV ساخته شده و این کمپانی وعده داده است که می‌تواند با کمی تغییرات بر روی آن نسخه‌های اسپرت، کوچک‌تر، بزرگ‌تر و یا حتی SUV آن را نیز تولید کند. این خودرو در معماری اولیه خود از سیستم AWD بهره می‌برد.

bjfexulo0jyxk2siyciqqusklwi4g66l7xqc9xktoca-970x546-c

همان‌طور که انتظار می‌رود، نسخه مخصوص مسابقه این خودرو، مجددا طراحی شده و ظاهری شبیه به نیسان 370Z همراه با برجستگی‌های خاص جلو و اسپویلر عقب پیدا کرده است. این محصول همچنین از سیستم تنظیم تعلیق بهره برده و یک موتور برقی جدید بر روی آن نصب شده است. این موتور می‌تواند تا 1000 اسب بخار قدرت تولید کند.

طبق برنامه ریزی انجام شده تاندر پاور در سال 2017 در اروپا و در سال 2018 برای کشور چین و ایالات متحده آمریکا عرضه خواهد شد.

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا