مکمل بنزین
گوناگونخبر

کیا استینگر چقدر قیمت خواهد خورد؟

بالاخره خبری از قیمت خودرویی که مدت‌هاست منتظر عرضه آن به بازار هستیم در فضای مجازی منتشر شده است. کیا استینگر که قرار است در سال 2018 به بازار عرضه شود احتمالا چیزی نزدیک 32800 دلار قیمت خواهد داشت.

سخنگوی این شرکت خودروسازی اعلام کرده است که استینگر به یک موتور 4 سیلندر توربو شارژر 2 لیتری مجهز خواهد بود و توانایی تولید 255 اسب بخاری قدرت را دارد؛ علاوه بر این، گیربکس 8 سرعته اتوماتیک، صفحه‌نمایش 7 اینچی، نرم‌افزار‌های Car Play و Android Auto و صندلی‌های چرمی از دیگر ویژگی‌های این ماشین خواهد بود.

اگر خواهان آپشن رانندگی با چهارچرخ هستید؛ پس باید 2200 دلار به قیمتی که در بالا ذکر شد ، اضافه کنید. ویژگی‌های دیگر مانند صفحه نوتیفیکشن 8 اینچی، سانروف و چراغ‌های LED قیمت استینگر را تا 37895 دلار افزایش خواهد داد.

نسخه GT این خودرو با قدرت 365 اسب بخاری و موتور 3.3 لیتری چیزی حدود 40 هزار دلار قیمت خواهد داشت. به طور کل اگر مدل پایه را خریداری کنید؛ باید 33 هزار دلار بپردازید و با آپشن‌ها و ویژگی‌های دیگر قیمت استینگر تا 40 هزار دلار نیز بالا خواهد رفت.

اما اگر بخواهیم در مرود قیمت Stinger GT صحبت کنیم قضیه کمی متفاوت خواهد شد. Stinger GT1 که علاوه بر امکانات ذکر شده کمی ویژگی‌های جذاب دیگر نیز به آن اضافه خواهد شد، 44395 دلار و Stinger GT2 که شاید بتوان لقب بهترین مدل این خودرو را به آن بدهیم، 50395 دلار ارزش‌گذاری شده است. برای این 50 هزار دلاری که خواهید پرداخت دیفرانسیل با لغزش محدود و ترمز اظطراری اتوماتیک و دیگر ویژگی‌هایی که کیا به طور اختصاصی در مورد آن صحبت خواهد کرد بهره‌مند خواهید شد.

کمپانی کیا اعلام کرده است که تا پایان سال به طور دقیق قیمت‌های استینگر را مشخص خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا