مکمل بنزین
خبر

اشتباه بزرگ کمپانی نیسان در انجام بازرسی‌های نهایی!

بر طبق گزارشات خبرگزاری ژاپن تایمز، کمپانی نیسان در ژاپن ، فراخوانی را جهت جمع آوری حدود 1.2 میلیون وسیله نقلیه تولیدی خود که در بازه زمانی بین اکتبر 2014 و سپتامبر 2017 تولید شده­‌اند، منتشر نموده. گویا خطوط تولید 24 خودروی مورد نظر، بازرسی­‌های ایمنی لازم را که به قوانین بازار ژاپن مرتبط است دریافت نکرده‌­اند.

رئیس این کمپانی، هیروتو سایکووا، تخمین زده که این فراخوان می­‌تواند 25 بیلیون ین و یا معادل 222 میلیون دلار مطابق با نرخ ارز فعلی هزینه به بار آورد. در حال حاضر این کمپانی باید خطوط تولید مدل­های مورد نظر را که شامل مدل­های نیسان لیف، نیسان نوت، مینیون سرنا و اسکای لاین است مجددا مورد بررسی قرار دهد. علاوه بر این، وسایل نقلیه جدید این کمپانی که تاریخ تولید آن‌­ها به قبل از 19 سپتامبر باز می‌‌گردد نیز باید قبل از اینکه نمایندگی­‌های کمپانی نیسان، این خودروها را به مشتریان تحویل دهند مجددا ارزیابی شوند.

بر اساس گزارش خبرگزاری رویترز، سایکووا به خبرنگاران گفته که ما باید چارچوب و روش­‌های ثبت نام را به رغم این­که می­‌تواند برای ما بسیار مشغله ساز باشد و یا جدا ازین مسئله که ممکن است کمپانی با کمبود نیروی کار مواجه شود جدی بگیریم. همچنین ما از مشتریانمان به خاطر برخی مشکلاتی که برای آن­‌ها پیش آمده عذرخواهی می­‌کنیم.

به علاوه کمپانی نیسان یک بازرس خصوصی را استخدام نموده تا در یابد که چگونه بررسی­‌های نهایی نامناسب توانسته برای این مدت طولانی بدون اینکه کسی متوجه شود ادامه یابد. یافتن سرنخ‌­ها و رسیدن به نتایج اولیه احتمالا حدود یک ماه زمان خواهد برد.

سخنگوی کمپانی نیسان در آمریکای شمالی نیز در گفت‌­وگوی خود با MOTOR1 تایید کرده که این فراخوان تنها به وسایل نقلیه بازار ژاپن مربوط می­‌شوند نه جاهای دیگر.

از طرف دیگر کل اتحاد نیسان- رنو که شامل کمپانی میتسوبیشی نیز هست، استراتژی­‌هایی را برای گسترش خطوط تولید وسایل نقلیه الکترونیک تا سال 2020 آغاز نموده‌اند. این گروه از خودروسازان در نظر دارند 12 خودروی الکتریکی را در چندین پلتفرم بسته به نیاز هر مدل تولید نمایند. این فناوری­‌ها شامل خانواده جدید موتورهای الکتریکی و باتری‌­های پیشگام با توان رانندگی 300 مایل یا بیشتر نیز است. به احتمال زیاد، یک پیش نمایش از این سیستم­‌های انتقال قدرت، در نمایشگاه اتومبیل توکیو که در اکتبر برگزار می‌شود ارائه خواهد شد زیرا کمپانی نیسان در نظر دارد تا مدل کانسپت تیونه شده نیسمو را به عنوان آخرین مدل نسل لیف در این نمایشگاه رونمایی کند.

پویا موسوی

در بهار سال ۹۶ به چرخان پیوسته‌ام و عاشق هیولاهای کلاسیک امریکایی و موتورهای کاربراتوری پر سر و صداشون هستم ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا