مکمل بنزین
خبر

چری و ارسال خودروهای الکتریکی به بازار اروپا!

کمپانی چری قصد دارد تا در ابتدای سال 2019 یا 2020، محصولات خود را به کشورهای اروپایی صادر نماید. بر اساس برنامه‌های طرح‌ریزی شده، انتظار می‌رود که این کمپانی، با طیف وسیعی از خودروهای الکتریکی به بازارهای این قاره قدیمی پای نهد.

در اوایل سال جاری، در حول و هوش نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت 2017، کمپانی چری، برند جدید خود را با نام اکسید معرفی نمود و گویا این کمپانی قصد دارد خودروهای خود را بدین نام در اروپا به فروش برساند. مدیر اجرایی کمپانی چری، آنینگ چن، در مصاحبه خود با خبرگزاری‌های بریتانیایی تایید نمود، که هر مدلی که در قاره اروپا توسط این کمپانی عرضه شود الکتریکی خواهد بود.

در ادامه سخنانش چن اظهار داشت که: همه مدل‌ها یا کاملا الکتریکی و یا به صورت میکرو هیبرید، هیبرید و یا پلاگین هیبرید عرضه خواهند شد و برای اطمینان بیشتر، ما وسایل نقلیه الکتریکی باطری‌دار را نیز ارائه خواهیم کرد.

اولین خودروی تولید شده مدل اکسید، که برای فروش عرضه خواهد شد، SUV پنج صندلی TX است که بر اساس مهندسی کاملا جدید و اختصاصی سازگار با محصولات تولیدکنندگان پیشرو جهانی طراحی شده تا بتواند میزبان موفقی برای سیستم انتقال قدرت الکتریکی باشد. اولین برنامه کمپانی چری، این است که این وسیله نقلیه را در سه نسخه به صورت یک خودروی هیبرید معمولی، یک خودروی پلاگین هیبرید الکتریکی و یک وسیله نقلیه کاملا الکتریکی ارائه کند. البته انتظار می‌رود که نسخه پلاگین هیبرید، زودتر از بقیه وارد بازار شود.

TX یک مدل جهانی خواهد بود و به دنبال آن، خانواده اکسید، بازارهای اروپایی را لمس خواهند کرد و به بخش‌های مختلف عرضه خواهند شد. در این راستا کمپانی چری در نظر دارد یک مرکز طراحی و مهندسی اروپایی را که در آلمان واقع خواهد شد تاسیس نماید.

مدیر اجرایی چری، چن در طول نمایشگاه فرانکفورت 2017 اعلام نمود که برند ما در نظر دارد به وسیله استراتژی تولید محصولات باکیفیت و دارای سیستم انتقال قدرتی با آلودگی اندک یا صفر، مشتریان جوان‌تر و روشنفکرتر را هدف قرار دهد.

وسیله نقلیه‌ای که توسط کمپانی چری در نمایشگاه فرانکفورت امسال رونمایی شد، یک نمونه اولیه پیش تولیدی بود اما روند توسعه این محصول تقریبا به اتمام رسیده است. البته قبل از این‌که بازار اروپایی این مدل راه اندازی شود، کمپانی چری باید برخی مسایل کیفی را مد نظر قرار دهد، اما مطمئنا با تاسیس یک مرکز مهندسی آلمانی، این کمپانی هیچ مشکلی در این زمینه نخواهد داشت.

 

پویا موسوی

در بهار سال ۹۶ به چرخان پیوسته‌ام و عاشق هیولاهای کلاسیک امریکایی و موتورهای کاربراتوری پر سر و صداشون هستم ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا