مکمل بنزین
تماشاخانه

ویدئویی از سیر تکاملی خودروهای پلیس کمپانی فورد!

کمپانی فورد از دیرباز مسئول تهیه خودروهای پلیس ایالت های مختلف ایالات متحده آمریکا بوده است. اولین بار در سال 1950 بود که خودرویی با نام Main Line تولید شده و وارد ناوگان پلیس این کشور شد!

با توجه به بروز اتفاقات عجیب و غریب، سرقت‌های مسلحانه، درگیری‌های سنگین و خطرناک، وجود خودروهایی در ناوگان پلیس که بتوانند به تعقیب و گریز سارقان پرداخته و البته از قدرت بالایی برخوردار باشند بسیار حس می‌شد.

فورد، در طی این سالهای همیشه سعی در پیشرفت در حوزه تولید خودروهای پلیس داشته و همیشه تلاش کرده است تا محصولاتی بی رقیب و بسیار قدرتمند را برای تجهیز ناوگان پلیس فراهم کند. در طی این 67 سال، کمپانی فورد قدر به قدم با ناوگان پلیس ایالات متحده راه آمده و در تمامی موارد پیشرفت های محسوسی داشته است.

به طور مثال یکی از تازه ترین طرح های این کمپانی قدیمی خودروسازی، عرضه خودروهای هیبریدی پر قدرت برای ناوگان پلیس آمریکاست. طرحی که می‌تواند در کنار تجهیز پلیس به خودروهای جدید و به روز، به آلایندگی کمتر محیط زیست و مصرف منطقی تر سوخت های فسیلی نیز کمک شایانی کند.

در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با هم در ویدئویی کوتاه، سیر تکاملی خودروهای پلیسی که توسط کمپانی عظیم فورد برای ناوگان پلیس ایالات متحده آمریکا طراحی و تولید شده است را می‌بینیم!

 

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا