مکمل بنزین
گوناگونخبر

فورد و تولید وانت‌های تمام آلومینیومی در سال 2017!

کمپانی فورد در نمایشگاه ایالتی تگزاس از سری جدید F خود که دارای قدرت فوق‌العاده‌ای هستند رونمایی کرد. سری F که معرف وانت‌های قدرتمند با نام Super Duty این کمپانی است، دارای ظاهر خاصی است. جلوی این خودرو معمولا از چراغ‌های مستطیل شکل، همراه با یک جلو پنجره مشبک خاص تشکیل شده است. از سری پیکاپ‌های فورد می‌توان به مدل‌های F-250 ،F-350 و F-450 اشاره کرد.

ford-super-duty-20173-970x647-c

تمام مدل‌های این سری، به لطف بهره‌گیری از آلومینیوم در طراحی و ساخت بدنه آن‌ها، از وزن بسیار کمی برخوردار است. از زاویه دیگر، بهره‌گیری از آلومینیوم به جای فولاد، از لحاظ اقتصادی نیز بسیار برای فورد به صرفه‌تر است و باعث می‌شود که این خودروهای قدرتمند و پرطرفدار با هزینه کمتری به دست مشتریان برسد.

در مدل جدید این خودرو، فضای داخلی ایجاد شده نسبت به مدل‌های قبلی، شبیه به یک انقلاب است. البته طرح نهایی این مدل از آخرین نسل عرضه شده الهام گرفته شده است، اما سری جدید که در سال 2017 عرضه خواهد شد، از 4 چرخ با رینگ‌های بسیار صیقلی و زیبا عرضه خواهد شد و همچنین مدل‌های جدید فورد مجهز به یک سیستم مولتی مدیا با نمایشگر TFT بوده و داشبورد و کنسول آن‌ها توسط مهندسین و طراحان این کمپانی مجددا طراحی شده است.

اگرچه این سری محصولات فورد، به طور کلی به عنوان یک وانت و وسیله کار طراحی و تولید شده است، اما فورد در مدل‌های جدید سعی کرده است تا به همین میزان بر روی سرنشینان خودرو و امکانات مربوط به آنها نیز متمرکز شود. بر اساس مدل عرضه شده، این خودرو دارای امکاناتی چون تریم داخلی متفاوت، دوربین 360 درجه، کروز کنترل هوشمند، فرمان هوشمند، سیستم هشدار دهنده عقب، سیستم هشدار دهنده خروج از خط جهت ایمنی مسافران و کمربندهای ایمنی برای صندلی‌های عقب خواهد بود.

البته فورد هنوز در مورد اطلاعات تخصصی و فنی سری جدید وانت‌های خود اطلاعات دیگری را منتشر نکرده است. واضح است که این خودروی قدرتمند با یک موتور عظیم و توانمند بنزینی و گازوییلی عرضه می‌شود و مشتریان می‌توانند بر حسب نیاز خود از آپشن TWD یا FWD بهره‌مند شوند.

این خودروی جدید فورد، اولین بار در نمایشگاه خودروی لس آنجلس در سال 2017 برای عموم به نمایش در خواهد آمد. مشخصات کامل آن در روزهای پایانی و منتهی به این نمایشگاه به طور رسمی از سوی فورد منتشر خواهد شد. همچنین شایعات حاکی از آن است که اولین نمونه این خودرو در بهار سال آینده برای تست رونمایی خواهد شد.

ford-super-duty-20171-970x647-c ford-super-duty-20174-970x647-c ford-super-duty-20175-970x647-c ford-super-duty-20176-970x647-c

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا