مکمل بنزین
برگزیده‌هاتحلیلیخبر

هشت خودرو که می‌توانند کاندیدای برترین ماشین سال ۲۰۱۶ باشند

سالانه در چنین روز‌هایی مسابقه‌ای در مسیر روستایی موزه ملی Corvette برگزار می‌شود و در جریان آن هشت خودروی برتر شرکت داده و هدف از برگزاری چنین مسابقه نیز انتخاب بهترین خودرو سال خواهد بود. این هشت خودرو در واقع نسخه‌های به‌روز شده هستند و به همین دلیل عملکرد بسیار بالایی دارند و البته در این لیست شاهد خودرو‌های دوست داشتنی‌ای نظیر بی‌ام‌و M3، آلفا 4C، نیسان GT-R و مزدا میاتا نیستیم.

1442930529-screen-shot-2015-09-22-at-95923-am-(1)

اما احتمالا اکنون می‌گویید پس لامبورگینی Huracan و مک‌لارن 675LT چرا در این لیست وجود ندارد، باید بگوییم که این دو کمپانی مشارکتی در جهت این مسابقات نداشته‌اند. پس با این اوصاف همراه چرخان باشید و بیایید به سراغ این هشت خودروی دوست داشتنی برویم که یکی از آن‌ها برترین خودروی سال خواهد شد.

مرسدس بنز AMG GT S

Mercedes-AMG-GT-S

این خودرو در واقع جدیدترین اتوموبیل اسپرت از سوی کمپانی مرسدس بنز است و از یک موتور توربو V8 بهره می‌برد که قدرت 510 اسب بخار را ارایه می‌دهد و سیستم انتقال قدرت آن نیز از نوع شیفتر بوده و البته این خودرو ظاهر بسیار زیبایی نیز دارد.

پورشه Cayman GT4

Porsche-Cayman-GT4

شاید انتخاب بین پورشه 911GT3 RS و GT4 کار بسیار سختی باشد اما GT4 روانه این دوره از مسابقات شده است و البته باید بدین نکته نیز اشاره کرد که این اولین باری است که پورشه اجازه رقابت این محصول خود در کنار سایر رقبا را می‌دهد.

فراری 488 GTB

Ferrari-488-GTB

این اتوموبیل از سوی کمپانی فراری یک موتور توربو شارژر دارد که در بخش میانی آن قرار گرفته و می‌تواند 670 اسب بخار نیرو تولید کند. گفته می‌شود که این موتور جدید قابلیت‌های بیشتری دارد اما اینکه این موتور باعث موفقیت فراری خواهد شد یا خیر، سوالی است که برای پی بردن به پاسخ آن می‌بایست فعلا منتظر بمانیم.

فورد موستانگ GT350R

Ford-Mustang-GT350R

چطور ممکن است که در یک رقابت خونین نماینده‌ای از سوی فورد موستانگ حضور نداشته باشد؟ این خودرو از یک موتور 526HP بهره می‌برد که قادر است 429lb و 5.2ft را در یک موتور V8 ارایه دهد و یک جعبه دنده FLAT PLANE CRANK نیز آن را یاری می‌کند. این خودرو از لاستیک‌هایی با چسبندگی بالا بهره می‌برد و البته این لاستیک‌ها نیز از فیبر کربن ساخته شد‌ه‌ و این تمام چیز‌هایی است که این خودرو برای موفقیت از آن‌ها بهره می‌برد.

دوج Viper ACR

Dodge-Viper-ACR

سال گذشته دوج Viper T/A در این رقابت شرکت کرد و البته امسال حضور نسخه ACR شایسته‌تر به نظر می‌رسد. باید بدین نکته توجه کرد که این خودرو یک اتوموبیل مربوط به خیابان‌های شهری نیست و محصولی است که می‌تواند قدرتش را به رخ رقیبان بکشد.

بنتلی Continental GT3R

Bentley-Continental-GT3R

این خودرو با ظاهر نسبتا زمخت خود آمده است تا در این رقابت شرکت کند و به هر جایی از این اتوموبیل که نگاه کنید از فیبر کربن ساخته شده و گروه فولکس واگن بر روی آن یک موتور V8 قرار داده است.

شورلت Corvette Z06

Chevrolet-Corvette-Z06

شورلت Corvette Z06 نیازی به توضیح ندارد، زیرا یک محصول خارق العاده است که از یک موتور V8 بهره می‌برد که می‌تواند 650 اسب بخار تولید کند و از یک گشتاور 650 پوندی بهره می‌برد که تمام این مشخصات از Z06 یک سوپر اسپرت تمام عیار می‌سازند. البته ناگفته نماند که نسخه قبلی این اتوموبیل در سال 2014 برنده این رقابت بوده است.

کادیلاک ATS-V

Cadillac-ATS-V

آخرین اتوموبیل این لیست نیز کادیلاک ATS-V است که رقیبی برای بی‌ام‌و M3 محسوب می‌شود و این اتوموبیل نیز بر روی یک شاسی عالی سوار شده است که قدرت بسیار خوبی را می‌تواند ارایه دهد. البته باید بدین نکته نیز توجه کرد که این خودرو سرعتی قابل رقابت با سایر ماشین‌‌های این لیست را ندارد و صرفا آمده است تا نام کادیلاک را زنده نگه‌دارد!

Mercedes-AMG-GT-S-1

شما کدام خودرو را به عنوان بهترین اتوموبیل سال انتخاب می‌کنید؟

سعید میرزاپور

عشق به آی‌تی و خودرو باعث شده که بتوانم با تغییرات سریع دنیا همگام باشم؛ امیدوارم در کنار یکدیگر تجربه خوبی از نرمی تکنولوژی و غرش خودرو داشته باشیم!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. از نظر من کوروت با توجه به قیمت مناسب و عملکرد بالا بهترین انتخاب هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا